800
۰
رئیس آموزش و پرورش سراوان خبر داد

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سراوان/آزمون در چهار حوزه برگزار می شود

رئیس آموزش و پرورش سراوان از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دراین شهرستان خبر داد.
hesrhse
hesrhse
به گزارش شستون، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ساعت 9 صبح فردا در چهار حوزه با حضور دانش آموزان برتر دختر و پسر در شهرستان سراوان برگزار می شود.
ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دراین شهرستان خبر داد  و گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم تیرماه روز جمعه ساعت 9 صبح در چهار حوزه امتحانی در سراوان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه سالن پیام نور، سالن مدرسه فروغ، عترت و فرزانه را از جمله حوزه های امتحانی این آزمون دانست و اظهار داشت: هدف از برگزاری این آزمون ورود دانش آموزان به مدارس خاص است.
رئیس آموزش و پرورش سراوان با اشاره به اینکه شرط معدل در این آزمون ها اعمال می شود، تصریح کرد: با توجه به مشخص بودن سهمیه ها اگر پذیرش دانش آموز فقط براساس شرط معدل باشد ظرفیت کمتر می شود.
وی با اشاره به اینکه والدین نباید دانش آموزانی که در آزمون قبول نمی شوند را سرزنش کنند، اذعان داشت: والدین هرگز فرزندان خود را تحت فشار قرار ندهند.
دهواری با بیان اینکه مردم فرهنگی سراوان آموزش و پرورش را در تمام عرصه ها یاری می کنند، گفت:  بالاترین میزان شرکت در آزمون های شبیه سازی را دانش آموزان سراوانی داشته اند.
وی در پایان فعالیت کارکنان آموزش و پرورش به صورت جهادی را برگ برنده ای برای این شهرستان دانست و عنوان کرد: دانش آموزان شب قبل از امتحان به اندازه کافی استراحت کنند تا دچار اضطراب واسترس نشوند و با حفظ آرامش امتحان خود را بدهند.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 7583
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *