800
۰
در دیدار کارکنان اتاق اصناف با امام جمعه سراوان مطرح شد

جایگاه ویژه اتاق اصناف از صدر انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران/ فراهم سازی بستر مناسب برای داشتن جامعه ای اسلامی

امام جمعه شهرستان سراوان در دیدار با کارکنان اتاق اصناف به جایگاه ویژه این نهاد از صدر انقلاب تا کنون اشاره و به لزوم جهت دهی بازاریان در راستای شریعت اسلامی تأکید کرد.
d
d
به گزارش شستون، مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان به همراه رییس اتاق اصناف و جمعی از پرسنل این اداره با حجت اسلام و المسلمین بامری امام جمعه جدید شهرستان دیدار و نشست صمیمی داشت.
امام جمعه جدید شهرستان سراوان در این نشست با اشاره به اینکه مدتی را به عنوان سرمربی حلقه های صالحین بسیج اصناف استان فعالیت داشته است و همچنین دوره هایی را در این راستا سپری کرده است، گفت: از این طریق یک همگرایی با اتاق اصناف و بازاریان دارد. حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و جایگاه ویژه این نهاد از صدر اسلام، افزود:  صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولیان کار چه از باب حکومتی و‌چه از باب شرعی دارای وظایفی هستند که باید رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند تا مبادا گران فروشی، کم فروشی و دیگر مسائل خلاف شریعت رخ ندهد تا تمام جهت دهی ها سمت و سوی شریعت اسلامی داشته باشد. وی با بیان اینکه ادارات فوق قطعا دارای موفقیت های زیادی در این زمینه بوده اند قول مساعد و همکاری برای داشتن جامعه ای صالح و‌شایسته یک شهر مسلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داد. امام جمعه جدید شهرستان سراوان با اشاره به اینکه شاید در کشور های غیر اسلامی شاهد لا ابالی گری ها باشیم، گفت: پس از گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این انتظار می رود که در مسیری قرار بگیریم که شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم. حجت الاسلام و المسلمین بامری اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای احیای دین مبین اسلام انسان های وارسته و نخبه های بسیاری را برای بستر سازی مناسب فدا کرده است که بر ما لازم است پاسداشت خون شهدا باشیم . وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان سراوان دارای جوانان و مردم بزرگوار با پیشینه فرهنگی و دینی و همچنین دارای مشاهیر بزرگ است که امید می رود در خور و شأن این مردم بستر مناسب را برای جامعه ای اسلامی آماده کرد.     انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 8181
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *