800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران:

مشارکت مردمی، زیر بنای اصلی انتقال خون است+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب وسوران اظهار داشت: مشارکت مردمی زیر بنای اصلی و مهم انتقال خون است.
jtrjr
jtrjr
دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون اظهار داشت:  به مناسبت دهه کرامت پایگاه انتقال خون و انجمن حمایت از بیماران تالاسمی سراوان وجمعیت هلال احمرسیب وسوران اقدام به استقرار تیم سیار خون گیری در شهر سوران کردند.
وی در ادامه حفظ سلامتی افراد و کاهش غلظت خون را از ویژگی های موثر اهدای خون دانست و تصریح کرد: اهدای خون علاوه بر نجات جان افراد جنبه انسان دوستانه دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر سیب وسوران خاطر نشان کرد: بسیاری از ما جان خود را مدیون افرادی هستیم که هیچ شناختی از آنها نداریم و خون و پلاکت آنها باعث نجات جان بسیاری از افراد شده است تا بتوانند به زندگی دوباره ادامه دهند.
جهاندیده تصریح کرد: 72 نفر از اعضای مرکز امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان سیب وسوران در اقدامی خداپسندانه و با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون، در راستای رفع نیازهای خونی بیماران اقدام به اهدای خون خود کردند که در نهایت 67 نفر موفق به اهدا شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران اذعان داشت: زیر بنای اصلی بحث انتقال خون، مشارکت مردمی است و در این زمینه مردم این شهرستان سابقه خوبی در ایثارگری و مشارکت مردم دارند.

 

 

 

انتهای پیام///
 
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 8202
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *