800
۰
فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

شکست ابهت ابر قدرت ها از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران / عرصه دفاع و قدرت بازدارندگی نظامی ایران از مهم ترین عرصه های انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: یکی از عرصه های بی نظیر انقلاب اسلامی، عرصه دفاع و قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
شکست ابهت ابر قدرت ها از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران / عرصه دفاع و قدرت بازدارندگی نظامی ایران از مهم ترین عرصه های انقلاب است
سرهنگ پاسدار محمد پودینه در گفت و گو با شستون ورود به دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را به آحاد مردم کشور به ویژه مردم سراوان که همچنان پس از گذشت این مدت و با توجه به چهل سالگی انقلاب، پای آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی هستند و به استقلال، عزت و اقتداری که ایران اسلامی در پرتو انقلاب به رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری پیدا کرده، افتخار می‌کنند، تبریک گفت.
وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی، اجتماعی و علمی داشته است که در نوع خود بی‌ نظیر است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: احیای اسلام ناب، تحول روحی، معنوی و اخلاقی در مردم، شکست ابهت ابر قدرت ها به ویژه آمریکا، دفاع از مظلومین به ویژه مردم مظلوم فلسطین و سایر مظلومان عالم از جمله ویژیگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی است.
سرهنگ پودینه ساخت انسان های آگاه، با معنویت و بصیر و همچنین رشد فوق العاده مراکز علمی به ویژه حوزه های علمیه، تربیت و فارغ التحصیل شدن هزاران تحصیل کرده، تربیت انسان های مومن، متعهد و عالم دینی و پیشرفت در سایر رشته های علوم طبیعی و هسته ای را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.
وی گفت: یکی از عرصه های بی نظیر انقلاب اسلامی، عرصه دفاع و قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در دهه فجر امثال سپاه سراوان همگام با سایر نهاد های حکومتی جمهوری اسلامی ایران و ستاد دهه فجر، برنامه های متنوعی را همچون برنامه های بصیرت افزایی و روشنگری با حضور در مدارس و مراکز علمی، نشست های بصیرتی، صبحگاه مشترک یگان های مستقر در سراوان و افتتاح پروژه های عمرانی  و زیر ساختی را پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 10306
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *