800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

فلسفه وجودی انقلاب بر گرفته از مهدویت است/منتظران با توکل بر خدا قد علم کردند

جمعی از بانوان فرهیخته و فعال اجتماعی سراوان به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر بعد از ظهر امروز با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
فلسفه وجودی انقلاب بر گرفته از مهدویت است/منتظران با توکل بر خدا قد علم کردند
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع بانوان فرهیخته و فعال اجتماعی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم نوید حضور حضرت مهدی (عج) را داده است، گفت: تمامی مفسرین به این موضوع معتقد هستند و روایات متعددی نیز در باب ظهور وجود دارد.
وی افزود: در کتب معتبر شیعه و سنی در بحث مهدویت روایات متعدد و متواتری ذکر شده است که در این مورد هیچ گونه اختلافی بین فرق های اسلامی وجود ندارد.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: فلسفه واقعی وقوع و ظهور انقلاب اسلامی ایرام برگرفته از مهدویت است.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه ظهور به معنای مقدمه حضور حضرت مهدی (عج) است، اضافه کرد: در سخنرانی های امام خمینی (ره) بارها ذکر شده است که ما باید کاری انجام دهیم تا جهان از این فرهنگ بهره‌ برند و بستر برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.
وی گفت: اگر بستر فراهم شود تمامی عالم زیر چتر حکومت واقعی و حقیقی جهان قرار خواهند گرفت و تمامی ساختار دنیا بر اساس این حکومت ابلاغ و همه موظف به اجرای آن هستیم.
امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: اساس و ذات انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از فضای مهدویت است و افراد منتظر با امید و توکل به خداوند متعال و امام زمان (عج) قد علم کردند و انقلاب را به وجود آورند.
حجت اسلام و المسلمین بامری فلسفه وجودی انقلاب را بستر ساز برای حکومت جهانی برشمرد و به همگان توصیه کرد تا در اندازه توان خود در بحث شناخت و معرفی حجت خداوند تلاش کنند.

انتهای پیام/ الف.د
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 10346
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *