800
۰
در جمع تظاهر کنندگان مطرح شد؛

دامن زدن به فتنه های مذهبی مهم ترین هدف مستکبران در منطقه خاور میانه/دشمن شناسی فاکتور اساسی تجمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه است

رئیس شورای نگهبان استان سیستان و بلوچستان گفت: تجدید ایران هراسی در حوزه خلیج فارس و دامن زدن به فتنه های مذهبی از اهداف مهم دشمنان در منطقه خاورمیانه است.
دامن زدن به فتنه های مذهبی مهم ترین هدف مستکبران در منطقه خاور میانه/دشمن شناسی فاکتور اساسی تجمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه است
به گزارش شستون؛ راهپیمایی با شکوه و مردمی 22 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که نمادی از تبلور دوباره استکبار ستیزی و دشمن شناسی مردم می باشد با حضور جمع کثیری از احاد جامعه، دانشگاهیان، دانش آموزان، مسئولین شهرستانی و استانی در شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم محمد اسماعیل مجلسی رئیس شورای نگهبان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به مرور زمان افراد نعمت بزرگ انقلاب را فراموش کرده و نمی دانند که دشمن چه نقشه ای برای آنها کشیده است، گفت: ایام الله دهه فجر برای جلوگیری از غفلت مردم است و آرمان ها و ارزش های این نظام این امکان را به ما می دهد که هر از گاهی انگیزه و کنش درونی خود را تقویت کنیم.
وی تبدیل کردن احاد مردم به جامعه مدنی و اسلامی را علت تجمع مردم در رفراندوم های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: رهبری، مردم و دین باعث شکل گیری انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن ماه سال 57 شده است.
رئیس شورای نگهبان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رژیم شاهنشاهی قصد برچیدن نظام اسلامی و پیاده کرده نظام دیکتاتوری در ایران را داشته است، تصریح کرد: نسل دوم و سوم ما زمان شاه را ندیده اند و دشمنان این حربه را برای تضعیف نظام در فتنه امسال استفاده کردند.
وی در ادامه جریان تکفیری داعش در سوریه، خلق کردستان در عراق، طرح کودتا در یمن و طرح دزدی نخست وزیر لبنان را از حوادث تهدید آمیز برای منطقه عنوان کرد و اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تلاش جوانان همه این مشکلات را حل کرد.

اقتدار منطقه ای نطقه قوت جمهوری اسلامی ایران
مجلسی اقتدار منطقه ای ایران را یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه در زمان شاه ایران به عنوان یک عامل آمریکایی در منطقه عمل می کردیم، یادآوری کرد: همه مسئولین ما با وحدت و یک پارچگی در مقابل دسیسه و توطئه دشمنان موضع گرفتند.
وی با بیان اینکه تجدید ایران هراسی در حوزه خلیج فارس و دامن زدن به فتنه های مذهبی از اهداف مهم دشمنان در منطقه خاور میانه است، بیان داشت: شیعه و سنی در منطقه سیستان و بلوچستان اولین کسانی بودند که برای برقراری امنیت در منطقه تلاش کردند.
رئیس شورای نگهبان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اختلافات جزئی بین فرق اسلامی نباید اصل وحدت ما را خدشه دار کند، توضیح داد: ایجاد تفرقه یک تکیه گاهی برای دشمن است و این حربه را بر علیه مسلمانان استفاده می کند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) تصریح کرد: هیچ گاه نباید از دشمن غافل شویم که دشمن بیدار است و به دنبال دسیسه چینی می باشد.
مجلسی با اشاره به اینکه دشمن شناسی یکی از فاکتور های مهم و اساسی تجمع مردمی در 22 بهمن ماه است، گفت: زیر ساخت های فتنه 96 شبکه های مجازی بوده و نباید جلوی آن به اندازه ای باز شود که موجب بی بند و بازی در جامعه شود.
 
انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 10462
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *