800
۰

مدیریت شهری خود ترویج دهنده بی قانونی شده است/ نمی توان از روی حدس وگمان مجموعه ای را به فساد متهم کرد

ابوالفضل قناعتی گفت: به آقای نجفی اعلام می کنم جریان اصولگرایی در برخورد با فساد در کنار شهرداری خواهد بود به شرط اینکه به دور از سیاسی کاری، غوغا سالاری و منطبق با واقعیت باشد نه پندارهای سیاسی و غرض ورزی های جناحی!
مدیریت شهری خود ترویج دهنده بی قانونی شده است/ نمی توان از روی حدس وگمان مجموعه ای را به فساد متهم کرد
به گزارش شستون؛ ابوالفضل قناعتی نماینده دوره پیشین شورای اسلامی شهر تهران خطاب به آقای نجفی درپی حمایت سیاسی از وی در بیانیه یکی از احزاب گفت: مسلما بیانیه سیاسی دادن به معنای تایید عملکرد مدیریت شهری و آنچه وی به عنوان فساد مدیریت شهری سابق عنوان می کند نیست. بنده به عنوان فردی که سابقه حضور در شورای شهر به عنوان نماینده مردم پایتخت را در دوره چهارم داشته ام از طرف خودم وهمه دوستداران حق وحقیقت به آقای نجفی اعلام می کنم نیازی به صدور بیانیه سیاسی نیست ما در کنار شما آماده ایم با هر فسادی در حوزه ی کاری مدیریت شهری پیشین مبارزه و مقابله کنیم.
وی با تاکید براینکه ما هم با مفسدین مبارزه می کنیم خاطر نشان شد: بی تردید هیچ فرد منصف ، مسلمان وآزاده ای مخالف مبارزه با فساد نیست بنابراین به آقای نجفی اعلام می کنم مسلما مسوولین با متخلفین برخورد می کنند چرا که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران براین موضوع تاکید کرده است.آنچه آقای نجفی در صحن شورای شهر علیه مدیریت شهری اعلام کردند اتفافا ارتکاب خلاف وکاری غیر قانونی بود.نفس حرکت ومبارزه علیه فساد بسیار خوب است اما اعلام فساد باید به مراکز قانونی و قضایی باشد مطابق تاکید دادستان تهران براین موضوع. در صورتی که دستگاه قانونی وقضایی فساد افراد و نهادها را احراز کند مسلما برخورد اولین راهکاری است که هر مسوول قانونمداری آن را انجام می دهد.
وی مبارزه با فساد را به شرط تحقق فساد ضروری دانسته اعلام کرد: بنده به آقای نجفی اعلام می کنم جریان اصولگرایی در برخورد با فساد در کنار شهرداری خواهد بود به شرط اینکه به دور از سیاسی کاری، غوغا سالاری و منطبق با واقعیت باشد نه پندارهای سیاسی و غرض ورزی های جناحی!! زمانی می توان با فساد مبارزه کرد که در چارچوب قانونی پیگیری شود و مقام قضایی این تخلف را عنوان کند. حال این سوال مطرح می شود مگر جریان اصولگرا ،آحادمردم و مسئولین  با دوستان اصلاح طلبی که دائم ازمبارزه فساد دم می زنند هم عقیده نیستند؟ مگر امکان دارد مجموعه ای فساد کند وسایر مجموعه ها به دنبال راهکاری برای سرپوش گذاردن بر آن فساد باشند؟بی تردید جریان اصولگرایی مخالف فساد است ودر کنار مردم با آن مبارزه می کند اما به شرط تحقق فساد و صحت آن نه غرض ورزیهای سیاسی.
قناعتی با اظهار تعجب از موضع گیری مدیریت شهری در برابر انتقادهای سازنده عنوان نمود: نمی توان از روی حدس وگمان مجموعه ای را به فساد متهم کرد وقتی چیزی برای ثابت کردن وجود ندارد! جای تعجب دارد چرا آقایان از انتقادها ناراحت شده وبا صدور بیانیه سیاسی در برابر آن موضع گیری می کنند؟آیا غیر از این است که انتقاد منجر به سازندگی فضای سیاسی ، اقتصادی ؛ اجتماعی وفرهنگی می شود؟ آیا انتقاد منجر به افزایش پیشبرد کارها نمی شود؟ بهتر است آقایان به این موضوع واقف باشند که ما در مقام کارشناس وبه عنوان نمایندگان پیشین در برابر مردم؛ خبرنگاران وشهروندان مسوول هستیم ، اگر دوستان شهرداری وشورای شهر از انتقاد یا پیشنهاد دهی ها ناراحت هستند سکوت می کنیم!! اگر دوستان منتقد پیشنهادات ما هستند دیگر با خبرنگاران مصاحبه نمی کنیم تا آقایان کار خودشان را انجام دهند درست یا غلط!!
وی در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری خود ترویج دهنده بی قانونی شده خاطر نشان شد: روند پرسش و پاسخ؛ارائه نظرات وپیشنهادات وانتقادات در همه دوره های شورای شهر وجود داشته و ما نیز در دوره قبل بی آنکه ناراحت شویم یا بیانیه سیاسی صادر کنیم پاسخگو بودیم. مگر دوستان اصلاح طلب مدام بر باز بودن  فضای انتقاد در جامعه واینکه تک بعدی نیاندیشیم ورفتار نکنیم تاکید نمی کنند؟ چگونه است که خود بی قانونی می کنند, دیگران را به فساد سیاسی بدون ارائه مدارک ومستندات محکوم می کنند اما با کوچکترین انتقادی سخت ترین موضع گیریها را اتخاذ می کنند؟ بی تردید به کسی نگاه منفی می شود یا برای کسی باید بیانیه نوشت که خود ترویج کننده بی قانونی است!!!

منبع: دانا
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 10668
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *