800
۰

صف های طویل بنزین منجر به متحمل شدن خسارت های سنگین به شهروندان شد/ جایگاه های عرضه سوخت متخلف تعطیل می‌شود

طبق مصوبه شورای تأمین شهرستان سراوان، جایگاه های عرضه سوخت و فرآورده های نفتی شهرستان که تخلف می کنند، تعطیل می‌شوند‌.
صف های طویل بنزین منجر به متحمل شدن خسارت های سنگین به شهروندان شد/ جایگاه های عرضه سوخت متخلف تعطیل می‌شود
به گزارش شستون؛ صف های طویل و مشکل سوخت به واژه های نام آشنایی در شهرستان سراوان تبدیل شده است که کمتر کسی در این شهرستان مشاهده می‌شود که اسم این دو واژه را نشینده باشد.
صف های بنزین در خیابان های منتهی به جایگاه های سوخت و فرآورده های سوختی سراوان در این روزها به قدری طویل است که  مردم برای دریافت چند لیتر بنزین باید ساعت ها چشم به انتظار بنشینند.
طویل بودن صف های طولانی در این شهرستان مرزی دیگر طاقت مردم این مرز و بوم را طاق کرده است و هر روز اعتراض خود را به شیوه های متفاوت چه در شبکه های اجتماعی و چه در دنیای حقیقی مطرح می کنند.
یکی از کسبه های شهرستان سراوان که برای دریافت سوخت مورد نیاز خود به یکی از پمپ بنزین های سراوان مراجعه کرده بود، به خبرنگار شستون گفت: چند روزی است که دیگر صف های بنزین در سراوان نسبت به گذشته طولاتر شده است.
وی افزود: برای دریافت بنزین بالاجبار فروشگاه میوه فروشی خود را تعطیل کرده است تا بتواند سوخت مورد نیاز خود را دریافت کند.
این شهروند سراوانی گفت: در این‌چند روزه با توجه به بسته بودن مغازه که آن هم برای دریافت بنزین بوده، متحمل خسارت شده است.
وی با بیان اینکه مگر مسئولین صف های طویل بنزین را در سراوان مشاهده نمی کنند، ادامه داد: از مسئولین مربوطه می خواهیم که این مشکل را در این شهرستان حل کنند.

جایگاه های عرضه سوخت متخلف در شهرستان سراوان تعطیل می شوند
در جلسه ستاد مشترک کارگروه برنامه ریزی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کارگروه هماهنگی سوخت شهرستان سراوان که با حضور فرماندار و اعضای شورای تأمین با هدف بررسی مشکلات سوختی شهرستان برگزار شد و مقرر شد که جایگاه های متخلف عرضه سوخت بر اساس مصوبات شورای تأمین تعطیل گردند.
درویش نارویی فرماندار سراوان در جلسه ستاد مشترک کارگروه برنامه ریزی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کارگروه هماهنگی سوخت شهرستان که با هدف بررسی مشکلات سوختی در این منطقه در روزهای اخیر برگزار شده بود، گفته است در دو ماهه اخیر وضعیت فراوده های سوختی بالاخص بنزین در شهرستان از دغدغه اساسی شهروندان بوده که مشکلاتی ائم از صف های طویل، نارضایتی های مردمی، عدم تحویل سوخت و ... را در پی داشته که از دلایل مهم این امر تحولات و نوسانات ارزی بالاخص در کشور پاکستان بوده است.
وی در همین راستا کشش کشور پاکستان به خرید فراورده های سوختی را مهم عنوان کرده و گرایش به خرید این فراورده در بسیاری از افراد را سبب بروز مشکلات سوختی در شهرستان برشمرد.
فرماندار سراوان در ادامه از دستگاه های متولی توزیع و نظارت انتقاد و گلایه کرده است و همچنین به مدیریت صحیح توزیع و نظارت فراورده های سوختی در جایگاه های سوخت که این امر مشکلات و نارضایتی های جدی را برای مردم و شهروندان فراهم آورده است، تأکید کرد.
نارویی معتقد است عرضه بنزین در گالن، برخورد نامناسب و بی حرمتی به مردم در جایگاه ها، تخلفات جایگاه داران، گرایش و انگیزه بساری از مردم به خرید سوخت، عدم اجرای درست طرح کدینگ، بی نظمی در ارسال محموله های سوخت، از دیگر مشکلات مردمی در این امر است و خواستار برخورد با متخلفین شد.

وی در پایان سخنانش با بیان مشکلات کدینگ خودروها در شهرستان و بروز معضلاتی برای مردم، به نظارت بر روند کدینگ و آزاد شدن خودروهای پلاک سراوان و بازنگری پلاک های دیگر مناطق را مورد تأکید قرار داد.


انتهای پیام/ الف.د
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 10694
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *