800
۰

مانتوی ترکمنی تن می کنم/ مبل، پرده و فرش خانه ام ایرانی است/ صنایع غذایی ایران حرف اول را در دنیا می زند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایطی که کشور در رکود اقتصادی قرار گرفته است حمایت از کالای ایرانی بهترین نام برای سال است، تا کمک به خروج اقتصاد ایران از رکود شود.
مانتوی ترکمنی تن می کنم/ مبل، پرده و فرش خانه ام ایرانی است/ صنایع غذایی ایران حرف اول را در دنیا می زند
به گزارش شستون، معصومه آقا پور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: در شرایطی که کشور در رکود اقتصادی قرار گرفته است حمایت از کالای ایرانی بهترین نام برای سال است، تا کمک به خروج اقتصاد ایران از رکود شود.
وی افزود: برای اینکه شعارحمایت از کالای ایرانی محقق شود در ابتدا باید فرهنگ مصرف حمایت از کالای ایرانی در بین تولید کننده و مصرف کننده تعریف شود.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: درابتدا تولید کننده باید درحوزه های کیفیت، کمیت و قیمت کالای تولیدی خود اهتمام داشته باشد واز طرفی نیز تولید کننده باید برای کالای تولیدی خود بازارسنجی کند و کالایی خودش را براساس سلیقه مشتری تولید کند ما خیلی از کالای ایرانی با کیفیت داریم اما به روز نیست و با سلیقه مشتری هم خوانی ندارد.
این نماینده مجلس در ادامه افزود: فرهنگ مصرف کالای ایرانی نیز باید در میان مصرف کنندگان به وجود بیاید مصرف کننده نباید به دنبال برند باشد بلکه  به دنبال کیفیت کالا باشد.
وی در پاسخ به سوالی که کالایی ایرانی که شخصا استفاده می کنید چست؟ اظهار داشت: من در حال حاضر ماشینی که دارم ایرانی است در رابطه با لباس ها نیز مانتوی ترکمنی است مبل و پرده و فرشم ایرانی است از خوراکی ها نیزشکلات های ایرانی هم استفاده می کنم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوالی که چه کالایی ایرانی خوب را به مردم معرفی می کنید؟ گفت: صنایع غذایی ایران حرف اول را در دنیا می زند محصولات کشاورزی، لبنی، شکلات، کاکائو و تنقلات ایرانی به نظر من در دنیا بی نظیر است.

منبع: دانا
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 10939
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *