800
۰
افتخاری دیگر برای سراوانی ها؛

بانوی محجبه و ورزشکار سراوانی موفق به کسب درجه مربیگری سطح یک جهانی رشته دو میدانی شد

مربی دومیدانی شهرستان سراوان برای نخستین بار در این شهرستان درجه مربیگری سطح یک جهانی این رشته را کسب کرد.
بانوی محجبه و ورزشکار سراوانی موفق به کسب درجه مربیگری سطح یک جهانی رشته دو میدانی شد
به گزارش شستون، مهین خیرخواه شهستان مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان و مربی دومیدانی این شهرستان پس از شرکت در دوره بین المللی این رشته، موفق‌ به کسب درجه مربیگری سطح یک جهانی شد.
وی گفت: حدود ۱۴ سال است که به سمت فعالیت های ورزشی گرایش یافته و از هشت سال گذشته در مسابقات مختلف ورزشی حضور داشته و مقام های اول، دوم و سوم را در سطح کشوری و استانی کسب کرده است.
بانوی محجبه و ورزشکار سراوانی گفت: در حال حاضر سرگروه تربیت بدنی گروه های آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان است و هیئت های ورزشی شهرستان نیز فعالیت دارد.
خیرخواه شهستان که به عنوان مدرس کشوری از طرف فدراسیون همگانی در رشته طناب زنی نیز فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: دارای کارت های مربیگری درجه سه و دو در رشته های مختلف است. وی هدف خود از حضور در رشته های مختلف ورزشی را کسب عنوان های برتر ملی و بین المللی توسط ورزشکاران سیستانی و بلوچستانی و به ویژه ورزشکاران سراوان عنوان و اضافه‌کرد: کسب مقام سوم کشوری در رشته بسکتبال و شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی کریکت در سال ۹۵  را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.
همچنین ایرج رستم زهی رئیس هیئت دو ومیدانی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه ۱۷ تیرماه سال جاری  در گفت و گو بت ایرنا اظهار کرد: بهرام بمپوری و مهین خیرخواه 2 دونده استان برای نخستین بار موفق به کسب درجه مربیگری سطح یک جهانی این رشته شدند.
وی افزود: این مربیان دو و میدانی سیستان و بلوچستان با شرکت در دوره مربیگری که از چهار تا 16 تیرماه در تهران برگزار شد این موفقیت را برای استان کسب کردند.
رئیس هیئت دومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 110 مربی درجه سه، 2 مربی درجه 2 و سه مربی درجه یک دو و میدانی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
رستم زهی خاطر نشان کرد: هم اینک بیش از 2 هزار ورزشکار این استان به طور سازمان یافته در رشته دو و میدانی فعالیت می کنند.
انتهای پیام/الف.د
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 11380
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *