800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

دولت از ظرفیت نخبگان برای کاهش آشفتگی های اقتصادی استفاده کند/ لزوم بهره مندی از پتانسیل صنعت دفاعی در خودروسازی کشور

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: چرا از ظرفیت افرادی که در صنعت دفاعی در حال فعالیت و ساخت موشک های قاره پیما و نقطه زن هستند، در صنعت خودرو سازی و دیگر صنایع استفاده نمی شود؟
دولت از ظرفیت نخبگان برای کاهش آشفتگی های اقتصادی استفاده کند/ لزوم بهره مندی از پتانسیل صنعت دفاعی در خودروسازی کشور
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت جوانان، نخبگان و دانشگاهیان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: با تأکید مقام معظم رهبری و اعلام آمادگی نخبگان و دانشگاهیان حجت بر دولتمردان تمام شده و از این ظرفیت عظیم برای زدودن غبار دل مردم، کاهش درد دردمندان و برای از بین رفتن آشفتگی های اقتصادی استفاده شود.

 وی با اشاره به جلسه سران سه قوه با مقام معظم رهبری، افزود: با وحدت و همدلی به دنبال راهکارهای اساسی و مهم برای حل مشکلات اقتصادی باشند و با همت مضاعف ساز و کار درست اندیشیده کنند.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان با توجه به اینکه نخبگان صرفا دانشگاهیان و حوزویان نیستند و شاید یک بازاری نخبه باشد، ادامه داد: برای برون رفت از وضعیت فعلی کارگروه ویژه تشکیل شود راهکارهای نخبگان بررسی شود و صرفا به صورت جلسه بسنده نکنند.

حجت الاسلام و السملمین مرادی ضمن اینکه خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با محتکرین کالا شد، گفت: کشف انبارهای احتکار شده کالا در شهرستان جای تقدیر دارد که امید می رود کالا جهت کاهش قیمت ها به بازارعرضه شود.

وی از جامعه اسلامی خواستار برخورد قاطع با رژیم پلید و منحوس سعودی به دلیل بمباران کردن و کودکشی مردم و کودکان یمنی شد  و گفت: چرا باید کودکان یمنی در خواب با بمب های رژیم منحوس سعودی پر پر شود، کور و کر شوند آن افرادی که این فجایع را نمی بینند و نمی شنوند.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان ضمن گلایهمندی از وضعیت صنعت خودرو سازی کشور، خاطر نشان کرد: از ظرفیتی که در صنعت دفاعی به کار گرفته شده در صنعت خودرو سازی و دیگر صنایع نیز به کار گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین گفت: چرا از ظرفیت چنین افرادی که موشک های قاره پیما و نقطه زن را طراحی و ساخته اند، در صنعت خودرو سازی استفاده نمی شود؟ مگر این افراد ایرانی نیستند؟ چرا مدیرت کلان را به چنین افراد خوش فکر که در جهت سرافرازی کشور در حال خدمت هستند، سپرده نمی شود؟

وی تصریح کرد: امروز در پیشرفت صنعت دفاعی و نیروهای مسلح هیچ گونه شک و تردیدی وجود ندارد، از چنین ظرفیت هایی در دیگر حوزه ها استفاده شود چرا که قدرت دفاعی و اطلاعی کشور دنیا را تکان داده است.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان اضافه کرد: از اخلاص و  چنین افکار و مدیران جهادی که موجب سرافرازی کشور شده اند در تمامی حوزه ها حمایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی خواستار استاندارد سازی مکان های تحصیلی شهرستان سراوان که فاقد میز و صندلی و همچنین مکان مناسب هستند شد و تصریح کرد: در برخی از روستاها منازلی برای تحصیل دانش آموزان اجاره شده است، امید می رود این مشکلات رفع شود چرا که مردم حق دارند، این مردم شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده اند و این منطقه نیز جزئی از ایران اسلامی است.

وی همچنین به احداث سالن های ورزشی و زمین های چمن استاندارد در شهرستان برای جوانان و بانوان با توجه به عدم وجود مراکز تفریحی در این منطقه تأکید کرد و گفت: بهتر است سالن های ورزشی ویژه بانوان نیز در این منطقه تأسیس شود چرا که هیچ گونه مکان تفریحی مناسب برای بانوان در شهرستان وجود ندارد.


انتهای پیام/الف.د
 
 
 
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 12099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *