800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

انقلاب سپاه در جهت محرومیت زدایی در جنوب شرق/ مرز؛ بزرگ ترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: با ورود سپاه در برنامه های محرومیت زدایی، یک انقلاب در جهت رفاه و معیشت مردم شکل گرفته است.
انقلاب سپاه در جهت محرومیت زدایی در جنوب شرق/ مرز؛ بزرگ ترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال
به گزارش شستون، مولوی مجیب الرحمن رئیسی در برنامه فرمول یک اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان سراوان ظرفیت های مناسبی برای اشتغال زایی، پیشرفت و ترقی وجود دارد.
وی با بیان اینکه بیکاری بزرگ ترین مسئله در این منطقه است، اضافه کرد: در این منطقه کارگاه تولیدی و کارخانه در جهت امرار معاش مردم وجود ندارد، اکثر مردم بیکار هستند که بیکاری و فقر خود عامل به وجود آمدن یک سری از مشکلات هستند.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با اشاره به خدمات سپاه گفت: با ورود نیروی زمینی سپاه در برنامه های محرومیت زدایی در شهرستان سراوان، یک انقلاب در جهت رفاه و معیشت مردم شکل گرفته است.
مولوی رئیسی افزود: سپاه نیروی نظامی است اما با این وجود با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده و در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای مردم و کارهای عمرانی زیادی را انجام داده است.
وی ادامه داد: در شهرستان سراوان منابع زیر زمینی، معادن متعدد و در برخی از نقاط آب فراوان وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها در جهت اشتغال زایی برای مردم کار کرد.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق خاطر نشان کرد:  بزرگ ترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال زایی در شهرستان مرز است که می توان با ساماندهی، راه اندازی بازارچه های مرزی و فعال کردن گذر های مرزی برای امرار معاش مردم گام برداشت.
مولوی رئیسی بیکاری را مهم ترین دغدغه مردم این منطقه دانست و گفت: در برخی از نقاط مانند ناهوک، جالق و کله گان آب فراوان وجود دارد که می توان با اجرای طرح های متفاوت در جهت رونق کشاورزی گام برداشت.
 
انتهای پیام/ الف. د
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 12789
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *