800
۰

کشور گرجستان تابعی از اراده آمریکاست /ایران باید سطح روابط خود با این کشور را کاهش دهد

کارشناس مسائل سیاسی گفت : اقدامات دولت گرجستان در برخورد نامناسب با اتباع ایرانی بر گرفته از فشارهایی است که آمریکا بر این کشور وارد می کند و در حقیقت کشور گرجستان تابعی از اراده آمریکاست.
کشور گرجستان تابعی از اراده آمریکاست /ایران باید سطح روابط خود با این کشور را کاهش دهد
به گزارش شستون؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برخورد نامناسب کشور گرجستان در هتک حرمت به زنان و ممانعت از ورود شهروندان ایرانی به این کشور اظهار داشت : اقدامات دولت گرجستان در برخورد نامناسب با اتباع ایرانی بر گرفته از فشارهایی است که آمریکا بر این کشور وارد می کند .
وی گفت : گرجستان انتظار دارد وارد اتحادیه اروپا شود بنابراین سعی می کند رابطه خود را با آمریکا و اتحادیه اروپا گسترش دهد و تحت فشار آمریکا برخوردهای نامناسبی با ایران داشته است.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که دستگاه دیپلماسی به اتباع ایرانی پیشنهاد کرده که به گرجستان سفر نکنند ؛ خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران باید اقدام متقابلی با گرجستان داشته باشد و موضوع را به طور جدی با دولت گرجستان مطرح کند و حتی سطح روابط خود را با این کشور کاهش دهد .
هانی زاده توضیح داد : در حقیقت کشور گرجستان ثابت کرده که تابعی از اراده آمریکاست و به همین دلیل ایران و مخصوصا وزارت خارجه باید در این خصوص اقدام جدی برای تنبیه گرجستان انجام دهد .
وی در پایان افزود : ما می توانیم سازو کارهای زیادی را برای مقابله با این گونه رفتارهای نامناسب که متناسب با شان ایرانیان نیست ، در برابر گرجستان اتخاذ کنیم .

منبع: دانا
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 12816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *