800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

رویش جوانان انقلابی و یکپارچگی مردم منجر به شکشست نقشه های دشمن شده است/ پهن شدن بساط بی نظمی قیمت کالاها در سراوان با بی توجهی مسئولین

امام جمعه سراوان عملیات پنجه عقاب، وضع شدید ترین تحریم ها، فتنه 78، فتنه 88، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و رخنه فرهنگی را از دسیسه های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران و جدایی مردم از نظام عنوان کرد که همه با رویش جوانان انقلابی و یکپارچگی مردم در 9 دی، 22 بهمن و دیگر مناسبات و مراسمات ملی منجر به شکست شد.
رویش جوانان انقلابی و یکپارچگی مردم منجر به شکشست نقشه های دشمن شده است/ پهن شدن بساط بی نظمی قیمت کالاها در سراوان با بی توجهی مسئولین
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انتظار می رود به فضل و رحمت الهی، جشن های با شکوه با ساز و کار مناسب برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شود چرا که سردمداران کاخ شیطانی آمریکا در حال انجام رفتارهای ناشایست و استرس زا هستند که مبادا به این رفتارها توجه شود.

وی با اشاره به چهل سال دشمنی سخت آمریکا که با تمام قوا علیه انقلاب اسلامی ایران انجام داده است، افزود: اشتباهات محاسباتی آمریکا در طول چهل سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، منجر به شکوفایی  و پیشرفت انقلاب شده تا جاییکه ایران به کشور پر نفوذ و قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: آمریکا با تحریک رژیم منحوس پهلوی به قتل و عام مردم در قیام هایی که انجام داده اند به دنبال ایجاد ترس و مانع از انقلاب گری مردم بود، اما مردم با شور، شعف و بالندگی بیشتر به مسیر خود ادامه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری عملیات پنجه عقاب، وضع شدید ترین تحریم ها، فتنه 78، فتنه 88، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و رخنه فرهنگی را از دسیسه های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران و جدایی مردم از نظام عنوان کرد که همه با رویش جوانان انقلابی و یکپارچگی مردم در 9 دی، 22 بهمن و دیگر مناسبات و مراسمات ملی منجر به شکست شد.

وی با اشاره به تحریم تسلیحاتی که علیه ایران انجام شده است، خاطر نشان کرد: تحریم تسلیحاتی منجر به شکوفایی ایران شد که در حال حاضر موشک های نقطه زن کشور دشمن را افسرده کرده است.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: دشمن در حال برنامه ریزی اجلاس ضد ایرانی در لهستان است تا هشت کشور عربی و اسرائیل را در یک مکان و زمان درو هم جمع کند تا علیه جمهوری اسلامی ایران کار کنند که اگر این افراد عقل داشتند می فهمیدند که دسیسه های  آنها منجر به رشد و شکوفایی کشور می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: دشمن با به کارگیری تمامی فرمول هایی در بازدارندگی از انقلاب به کار برده به دنبال جدایی مردم از حاکمیت است اما تاکنون مباحث معنوی و مردم ایران را به خوبی نشناخته است تا متوجه شود که چنین تحرکاتی منجر به پیوستن بیشتر مردم به انقلاب می شود.

وی اظهار کرد: افراد زیادی با اخلاص و نیت پاک برای احیای انقلاب و ارزش ها انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده اند لذا امید می رود با برنامه ریزی های ویژه ایام پر افتخار دهه فجر را با شور و شعف بسیار جشن بگیریم.  

 امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا (س) در ولایت مداری، عفت، پاک دامنی، عبادت، همسر داری و تربیت فرزند الگو است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآور شد: غزه دارای مردمی مظلوم، مقاوم، مجاهد است که از راه امام و شهدا برای مقابله با یهود معاند در دل و ذهن های خود الهام گرفته اند که امروز در مجاهدت و رشادت الگو هستند.

وی از قیمت بالای اجناس و کالاها در این شهرستان گلایمند بود و خواستار نظارت و رسیدگی مسئولین مربوطه و قطع دست مفسدین اقتصادی و مافیا در این منطقه مرزی شد.

امام جمعه سراوان تصریح کرد: اگر مسئولی توان رسیدگی و حل مشکلات مردم را ندارد، حق ندارد در این جایگاه بماند چرا که بی توجهی مسئولین مربوطه موجب پهن شدن بساط بی نظمی در قیمت کالاها شده است.  
 


انتهای پیام/الف.د
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 13259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *