800
۰

آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز "بسته حمایتی"

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه پیگیری مشکل کسانی که مبالغ "بسته حمایتی" به حساب آنها واریز نشده است، توضیحاتی ارائه کرد.
آخرین توضیحات معاون تامین اجتماعی درباره واریز "بسته حمایتی"
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم اردلان درباه وضعیت واریز نقدی "بسته‌های حمایتی" به حساب بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: از روز شنبه 29 دی ماه، واریز به حساب سرپرست‌ان خانوار آغاز شده است و رقم واریزی 100 تا 300 هزار تومان است.
وی تصریح کرد: البته میزان واریز‌ها به حساب افراد متفاوت است و تلاش شد تا با همکاری بانک‌های عامل، پرداخت‌ها تا پایان روز یکشنبه انجام شود که در این بخش نیز تمامی بانک‌ها به ویژه 7 بانک اصلی همکاری بیشتری داشتند.
اردلان در پاسخ به این سؤال که افرادی که نتواسته‌اند مبلغ بسته حمایتی خود را دریافت کنند به کجا مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: برای این کار باید منتظر اتمام پرداختی‌ها باشند و در صورتی که مبلغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز نشد از طریق سامانه‌ای که اعلام خواهد شد پیگیری کنند البته شماره تماس 1420 آماده پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی است.
به گزارش تسنیم؛ معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی متذکر شد: از روز شنبه هفته جاری تقسیم کاری بین بانک‌ها برای واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار آغاز شده است به طور مثال بانک ملی، مبلغی را به حساب یکی میلیون و 500 هزار نفر و بانک صادارت به حساب یک میلیون نفر واریز کرد.
وی یادآور شد: مشمولانی که تا پایان روز یکشنبه مبالغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز نشده است باید از طریق سامانه‌ای که اعلام خواهد شد یا از طریق شماره تلفن 1420 پیگیری بسته حمایتی خود باشند؛ سازمان تامین اجتماعی بر اساس لیستی که از طریق سازمان هدفمندی در اختیار دارد، موظف به پرداخت مبلغ بسته حمایتی شده است.
اردلان درباره نحوه استفاده از سامانه(پیام دستوری) #4*4* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری چرایی عدم واریز بسته حمایتی گفت: این سامانه هنوز فعال نشده و به محض اینکه فعال شود، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.
 
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 13292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *