800
۰
برای اولین بار در سراوان؛

عمل جراحی ترمیم شکستگی فک دربیمارستان رازی سراوان+عکس

رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: عمل جراحی آندوسکوپیک ترمیم شکستگی فک تحتانی برای اولين بار در بیمارستان رازی شهرستان سراوان انجام شد.
عمل جراحی ترمیم شکستگی فک دربیمارستان رازی سراوان+عکس
به گزارش شستون؛ جوان 24 ساله سراوانی که دچار شکستگی فک راست همراه با اختلال در خوردن و صحبت کردن شده بود برای اولین بار در سراوان با عمل جراحی موفقیت آمیز در بیمارستان رازی سراوان بهبود یافت.
 
محمد قره بگلو در گفت و گو با شستون اظهار کرد: عمل جراحی آندوسکوپیک ترمیم شکستگی فک تحتانی برای اولين بار در شهرستان سراوان و توسط میرزاده متخصص گوش، حلق و بينی اين بيمارستان  انجام شد. 
 
وی ادامه داد: اين بيمار يک جوان ٢٤ساله بوده است كه با شكستگي فک سمت راست همراه با اختلال در خوردن غذا وصحبت کردن به این بیمارستان مراجعه کرده وتحت عمل جراحی قرار گرفت و روز بعد باحال عمومی خوب ترخيص شد.
 
رئیس بیمارستان رازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در سنوات اخیر اين بيماران به زاهدان اعزام می شدند ولی از آذر ماه با شروع به کار اولين متخصص جراحی گوش، حلق وبينی در سراوان و تجهيز اتاق عمل به ست ها و وسايل مخصوص این رشته   خريداری تجهيزات لازم جهت فعاليت متخصص مربوطه تعداد اعزام ها دراين خصوص كاهش چشمگير داشته است. 
 
وی با بیان اینکه کاهش اعزام به شهرستان موجب ارتقا رضايت مندی بيماران و مراجعين شده است، توضیح داد: در چند هفته گذشته اولين عمل جراحي تيروئید در بيمارستان رازی  سراوان در بيمار ميان سالی كه از بزرگي غده تیروئید و تنگی تفس ناشی  از فشار تيروييد بر راه هوایی رنج مي برد توسط متخصص گوش، حلق و بينی اين بيمارستان انجام شد كه بيمار مربوطه باحال عمومی خوب ترخيص شده است.
 
رئیس بیمارستان رازی سراوان یادآوری کرد: این بیمار میان سال پس از بهبودی  چند روز بعد عمل با رضايتمندی كامل جهت تشكر از جراح و پرستاران بخش جراحی  به دفتر رياست مراجعه كرده است.

                  
 
 
انتهای پیام/م.ش
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 13297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *