800
۰
در جلسه شورای اداری سراوان مطرح شد؛

ضرورت حفظ تفکر بسیجی در مقابله با توطئه‌های دشمنان

فرماندار سراوان گفت: باید روحیه و تفکر بسیجی را حفظ کنیم چرا که دشمنان داخلی و خارجی در حال توطئه هستند.
ضرورت حفظ تفکر بسیجی در مقابله با توطئه‌های دشمنان
به گزارش پایگاه خبری شستون، جلسه شورای اداری به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی، مسئول نهاد رهبری در امور اهل‌سنت شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری سراوان برگزار شد.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان بیان کرد: پیشاپیش فرارسیدن هفته بسیج را به دلاورمردان بسیجی تبریک می‌گویم، بسیجیان در دوران دفاع مقدس جان‌فشانی و خط‌شکنی کردند و پیروزی‌های متعددی حاصل شد.

وی افزود: همچنین بسیجیان در حوادث متعدد و بلاهای طبیعی از جمله سیل و زلزله و در ایام کرونا به مردم امدادرسانی و یاری‌رسانی کردند.

فرماندار سراوان با بیان اینکه بسیجیان بدون ادعا صحنه‌گردانی می‌کنند، تصریح کرد: امروز افتخار ما این است که مدیران ما قبل از اینکه مدیر باشند بسیجی هستند و تفکر بسیجی دارند.

تجلیلی تصریح کرد: برای جمهوری اسلامی این افتخار است که فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در نقاط دیگر جهان نیز ترویج داده شده؛ در عراق و سوریه و جبهه مقاومت با همین تفکر و نیروی بسیجی به میدان آمدند و کار داعش را یکسره کردند، در فلسطین نیز با همین تفکر در حال مبارزه با اسرائیل غاصب و کودک کش هستند.

وی گفت: باید روحیه و تفکر بسیجی را حفظ کنیم، دشمنان داخلی و خارجی کمر همت را برای ساقط نمودن نظام بسته‌اند و در این خیال غوطه‌ور شده‌اند؛ اما غرق خواهند شد؛ علی‌رغم تمام تلاش‌ها و هزینه‌های هنگفتی که برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده‌اند؛ اما امروز برای خودشان جواب می‌دهد به طور مثال یکی از شبکه‌های صهیونیستی به لحاظ عدم پشتیبانی اربابان خود از شبکه‌های جهانی حذف می‌شود چرا که برای آنها نتیجه‌ای را به همراه نداشت.


اجرای ۱۰۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سراوان
علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی در این جلسه بیان کرد: ۱۰۶ عنوان برنامه در هفته بسیج برنامه‌ریزی‌شده که بخشی قبل از آغاز هفته بسیج و بخشی در طول هفته بسیج انجام می‌شود.

وی افزود: حدود چهارهزار دانش‌آموز از نمایشگاه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس بازدید کردند که امید است در هفته بسیج نیز از این ظرفیت جهت بازدید از نمایشگاه اقدامات پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در پنجم آذرماه سال پنجاه و هشت فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد، انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر و عاشورا است رقم زده بود حال خود مردم از این انقلاب حفاظت و پاسداری کنند که اولین حضور بسیج در دفاع مقدس تبلور پیدا می‌کند، قبل از حضور بسیج شاید توفیق زیادی را در میدان نبرد نداشتیم؛ اما با حضور بسیج و گروه‌های مردمی پیروزهای زیادی حاصل شد.

ثمره حسینی با بیان اینکه کارنامه بسیار درخشانی را بسیج از خود در دفاع مقدس به‌جای گذاشت، ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله تأمین امنیت، فرهنگی، اجتماعی و اقدامات سازندگی و جهادی خوش درخشیده است؛ امروز بسیج ذیل یازده قرارگاه به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری میزهای خدمت یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج است که نیازسنجی در روستاهای دوردست توسط پایگاه‌های مقاومت انجام شده انتظار است در دستور کارویژه ادارات شهرستان قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به روستاها با همکاری بسیج جامعه پزشکی، خاطرنشان کرد: پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج نمایش اقتدار بسیجیان با حضور آحاد بسیجیان در شهرستان برگزار می‌شود.

ثمره حسینی گفت: برپایی نمایشگاه اقدامات پایگاه‌های مقاومت بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی، برپایی یادواره‌های شهدا و آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنواره بسیجی، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سراوان است.

انتهای خبر/
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 26932
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *