800
۰

​تدارک رسانه ملی برای ماه رمضان در سیستان وبلوچستان

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان را اعلام کرد.
​تدارک رسانه ملی برای ماه رمضان در سیستان وبلوچستان
به گزارش شستون؛ مهدی مرادزاده در گفتگو با عصرهامون گفت: جمع خوانی قرآن کریم، ویژه برنامه های سحرها و افطار و بخش های فرهنگی و سخنرانی از جمله برنامه های تدارک دیده شده رسانه ملی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان وبلوچستان است.

وی افزود: شبکه استانی سیمای هامون با پخش زنده  مراسم جمع خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی، کشوری واستانی جهت ختم 30 جزء قرآن هر روز با روزه داران همراه خواهد بود .این برنامه 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی رضا جنابادی  به صورت زنده  از مسجد جامع  با قرائت قاریان ممتاز استانی اعم از قاریان شیعه و سنی بعد از نماز ظهر و عصر تهیه و پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: شبکه استانی هامون در سحرهای ماه مبارک رمضان نیز ویژه برنامه "دعوت" را روی آنتن می برد.این برنامه با پخش ادعیه، مناجات، ذکر و نوای ملکوتی قرآن، پخش اذان و اوقات شرعی شوق بندگان دعوت شده به ماه مهمانی خدا را متجلی می کند.

به گفته مرازاده؛ این برنامه  60 دقیقه ای از اولین شب ماه مبارک رمضان همراه بینندگان خواهد بود که به  تهیه کنندگی مهدی غلام پورشهری در قالب ترکیبی استودیویی و به صورت زنده تهیه و از ساعت 3:30 صبح پخش خواهد شد.

وی از تولید برنامه "مهمانی" در زمان افطار نیز خبر داد و افزود: این برنامه با معرفی چهره های شاخص اخلاقی و الگوهای اجتماعی در موقعیت مختلف از حال وهوای زندگی و فراز و نشیب های آنها می گوید و با آنها گفتگو خواهد شد .

مدیر روابط عمومی صداوسیما ادامه داد: بخش بچه مسجدی با  حضور در مسجد جامع با نوجوانان وجوانان مسجدی ارتباط می گیرند واز حال وهوای آنها می گوید . از دیگر بخش های این برنامه ضیافت افطار و حضور در جمع خانواده های روزه دار وهمچنین بخش آموزش آشپزی می باشد که در32 برنامه 60 دقیقه ای با ساختار ترکیبی استودیویی  و 2 مجری،  لوکیشن برنامه در باغ قوه قضائیه به صورت زنده و با واحد سیار خواهد بود که تهیه کنندگی آن را علی هاشمی بر عهده دارد و ازساعت 18 تا 19 همراه روزه داران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه "حدیث آرزومندی" به تهیه کنندگی فریبا دادی پور نیز طی 30 برنامه 105 دقیقه ای  در ایام ماه مبارک رمضان تهیه واز ساعت 2:45 به روی آنتن می رود که حضور کارشناسان مذهبی و پخش مناجات و ادعیه های ماه مبارک رمضان و گفتگوهای مذهبی وعارفانه حال وهوای عرفانی به این برنامه قدیمی خواهد داد .

وی تاکید کرد: شبکه استانی صدا هم با برنامه مهمانی خدا در لحظه های افطار همراه شنوندگان رادیویی استکه طرح موضوعات محوری با حال وهوای رمضان، حضور کارشناسان و میهمانان برجسته در حوزه های مختلف و پخش نمایش های رادیویی از بخش های تدارک دیده شده آن است.

مراد زاده گفت: این برنامه در قالب 30 قسمت90 دقیقه ای  با عنوان "مهمانی خدا" از ساعت18:30 آغاز و تا ساع 20 ادامه خواهد داشت که تهیه کنندگی این برنامه را حامد بیجاری و ام البنین دشتی بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 14091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *