800
۰

شناسایی دو واحد فروش قرص برنج در زاهدان/ متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند

انجام بازدیدهای نامحسوس پلیس اماکن و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر گزارش میدانی عصرهامون مُهر تایید زد.
شناسایی دو واحد فروش قرص برنج در زاهدان/ متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ 13خرداد ماه جاری گزارشی تحت عنوان "فروش ارزان "قرص مرگ" در برخی عطاری ها!/ فاصله 6ساعته بودن یا نبودن" در برخی عطاری های زاهدان در این پایگاه خبری منتشر شد که در آن گزارش بر ضرورت برخورد با فروشندگان این قبیل قرص های مرگ تاکید شده بود.

در همین باره رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با عصرهامون از انجام چندین بازدید و بازرسی نامحسوس از عطاری های زاهدان خبر داد و گفت: در جریان انجام گشت مشترک نامحسوس بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اماکن زاهدان از واحدهای عطاری شهر زاهدان، از دو واحد صنفی مقادیری قرص برنج کشف و ضبط شد.

احمد غلامی با بیان این موضوع که خرید و فروش قرص برنج به دلیل ایجاد مسمومیت های شدید و کشنده، در تمامی داروخانه ها و عطاری ها ممنوع است، ادامه داد: پرونده این دو واحد متخلف برای صدور رای به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد: به جای استفاده از آفت کش های غیرمجاز و خطرناک مانند قرص برنج، از قرص سیر که کاملاً بی خطر است و در تمامی داروخانه یافت می شود، استفاده کنند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 14436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *