800
۰

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از حوزه امتحانی دانشجویان واحد سراوان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از حوزه‌ برگزاری امتحانات پایان ترم جاری در واحد سراوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات قرار گرفت.
بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از حوزه  امتحانی دانشجویان واحد سراوان
به گزارش شستون، سلطانعلی میر از حوزه‌ برگزاری امتحانات پایان ترم جاری در واحد سراوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات قرار گرفت.

وی ضمن ارزیابی كیفیت برگزاری امتحانات بر لزوم رعایت قوانین و مقررات آموزشی توسط دانشجویان و ایجاد آرامش، نظم و انضباط توسط مسئولین برگزار كننده امتحانات تأكید كرده و با توجه به اینكه زحمات دانشجویان در یك نیمسال به این امتحانات بستگی دارد در جهت آرامش بخشی و جلوگیری از ورود استرس به دانشجویان از عوامل اجرایی برگزاری امتحانات خواستار برخورد شایسته، با آرامش و متانت با دانشجویان شدو از کارمندان تشکر و قدر دانی کرد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راه اندازی  یک مرکز آموزشی در بخش جالق خبر داد و تصریح کرد: دبیرستان بهورزی و مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌ مدت نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان  راه‌اندازی می‌شود.
 
در این بازدید عبدالحمید پارسافر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  استان سیستان و بلوچستان در محل برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان ، گزارشی از روند برگزاری امتحانات در این واحد دانشگاهی ارائه داد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 14602
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *