800
۰
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده‌گشایی دشمن علیه سپاه است/ جهادگران رافع خلاء جبهه مقاومت در برابر استکبار هستند/ دولت به جای نگاهِ موازی‌کاری به بسیج، به ظرفیت آن بها دهد

سردار محمد حسین سپهر گفت: امروز دشمن در حالی ما را به خشونت طلبی و نظامی گری متهم می کند که از منظر مقام معظم رهبری سپاه و بسیج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پایه در فعالیت ها حضور دارند.
حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده‌گشایی دشمن علیه سپاه است/ جهادگران رافع خلاء جبهه مقاومت در برابر استکبار هستند/ دولت به جای نگاهِ موازی‌کاری به بسیج، به ظرفیت آن بها دهد
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با تیتریک، گفت: امروز بسیج با توجه به گستردگی و نقشی که در سازندگی دارد در 22 قشر نسبت به سازماندهی متخصصین مختلف برای عرصه خدمت گذاری، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور به دولت کمک می کنند. 
سردار محمد حسین سپهر افزود: بسیج با روحیه انقلابی و جهادی و کار و تلاش بدون منت با حضور متخصصین در کمک به حل مشکلات و برطرف کردن موانع در سطح کشور در حال تلاش است و با پشتیبانی فضای مجازی بسیج و رسانه قادریم ضمن تبلیغ فعالیت های انجام شده، امید و نشاط را در بین مردم افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه بسیج عرصه خدمت رسانی افرادی است که روحیه جهادی داشته و تمایل به کار انقلابی دارند، اظهار داشت: انتظار داریم مسئولین عرصه های خدمت رسانی را برای گروه های جهادی سازمان بسیج فراهم کنند. 
 
 
حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده گشایی دشمن علیه سپاه است
 
سردار سپهر در واکنش به اقدام اینستاگرام در راستای حذف پست های سپاه در این شبکه اجتماعی و حذف حضور رئیس سازمان مستضعفین بدون محافظ در بین مردم به بهانه خشونت طلبی، تصریح کرد: فرماندهان سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل این دو نهاد با روحیه ای مردمی، حضور در بین مردم بدون تشریفات زندگی کرده و همواره به عموم خدمت کرده اند. 
 
وی ادامه داد: امروز دشمن در حالی ما را به خشونت طلبی و نظامی گری متهم می کند که از منظر مقام معظم رهبری سپاه و بسیج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پایه در فعالیت ها حضور دارند، بسیج حزب، مادر انقلاب و بزرگترین نهاد مردمی است که فرماندهان آن نیز از بطن مردم خواهند بود در نتیجه یقینا دشمن دست از شیطنت، یاوه گویی بدخواهی برنخواهد داشت. 
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما موظف به خدمت رسانی هستیم و مردمی بودن از افتخارات ما است در نتیجه امیدواریم دولت از سعی و تلاش ما حمایت کند و نخبگان فضای مجازی و رسانه ای در مقابل رفتارهای شیطنت آمیز دشمنان اقدامات متناسبی در ارائه چهره واقعی گروه های جهادی و خدمت گذاری بسیج انجام دهند.  
 
سردار سپهر درباره بی پاسخ گذاشتن نامه نگاری های سازمان بسیج برای استفاده از گروه های جهادی توسط دولت، افزود: ما توقع داریم رئیس جمهور، هیات دولت و مدیران دستگاه ها به ظرفیت های خوب بسیج توجه کرده و از نیروهای مردمی که در قالب 12 هزار گروه جهادی متخصص، مجرب و دانشگاهی صاحب تجربه فعالیت دارند برای آبادانی کشور استفاده کند. 
 
 
دولت به جای نگاهِ موازی کاری به بسیج، آن را پشتیبان نظام بداند
 
وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی بسیج موازی کاری نبوده و در راستای تقویت دولت خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم بار دیگر ریاست جمهوری که درخواست مقاومت و ایستادگی در برابر بدخواهان و استکبار دارد از ظرفیت بسیج به عنوان  بزرگترین نهاد مردمی که قادر است این پیام آقای روحانی را محقق و عملیاتی کند استفاده کند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علی رغم توصیه های مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت های بسیج توسط دستگاه ها امیدواریم ریاست جمهور بار دیگر به ظرفیت های بسیج توجه کنند و ما را یاور و بزرگترین پشتیبان نظام بدانند تا خلاء ها و کاستی ها در جبهه مقاومت و ایستادگی توسط جهادگران در برابر دشمنان پر شود.   
 
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 15827
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *