800
۰
فرماندار سراوان:

بهره برداری از 56 پروژه عمرانی و زیر ساختی در سراوان/ پشتیبانی مردم از نظام منجر به سکوت اجباری آمریکا شده است

علی رضا شهرکی گفت: ملت ایران همواره نشان داده اند که چگونه پشتیبان نظام هستند و مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی بار دیگر همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند، منجر به سکوت اجباری آمریکا شده است.
بهره برداری از 56 پروژه عمرانی و زیر ساختی در سراوان/ پشتیبانی مردم از نظام منجر به سکوت اجباری آمریکا شده است
به گزارش شستون، علی رضا شهرکی فرماندار سراوان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: در سراوان  56 پروژه عمرانی و زیر ساختی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری  قرار گرفت.

  وی افزود: در ایام الله دهه فجر کارخانه فرآوری خرما با حضور استاندار در شهرستان سراوان به بهره برداری رسید.

 فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: علی رغم شیطنت های ایادی استکبار و بدخواهان نظام، جمهوری اسلامی ایران توانسته در جهان شرایطی را رقم زند و نظامی که بر پایه مردم شکل گرفته است می تواند همراه پیشرو باشد.

 شهرکی ادامه داد: در شرایطی هستیم که سال گذشته درآمد های ارزی از منابع فروش نفتی بالغ بر 120 میلیارد دلار بوده اما امروز به 12 میلیار رسیده است اما به واسطه همت مردم و تلاش در عرصه های مختلف شاهد بالندگی و پیشرفت هستم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نشان دادند که در عرصه های مختلف همراه نظام هستند، اذعان کرد: رونمایی از پهپاد ساخت دست دلیرمردان در هوافضای سپاه نشان از اقتدار مملکت دارد.

فرماندار با بیان اتفاق هایی که در عین الاسد، افغانستان و یمن برای آمریکایی ها رخ داده است، گفت: ملت ایران همواره نشان داده اند که چگونه پشتیبان نظام هستند و مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی بار دیگر همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند، منجر به سکوت اجباری آمریکا شده است.

 شهرکی خاطر نشان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با حضور با شکوه و لبیک به ندای مقام معظم رهبری، پاسخی قاطع به دشمنان نظام خواهیم داد.   

انتهای پیام/
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 17080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *