800
۰

انتشار تصاویر آنر X10 پیش از رونمایی

تصاویر زنده گوشی جدید آنر با مدل X10 قبل از رونمایی آن در فضای مجازی منتشر شد.
انتشار تصاویر آنر X10 پیش از رونمایی
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آنر شرکتی است که توانسته خود را از تحت حمایت هوآوی درآورد و گوشی‌هایی باکیفیت را در نقاط مختلف جهان عرضه کند. این گوشی‌ها از میان‌رده تا پرچمدار توانسته‌اند مشتریان و کاربران خود را راضی نگه دارند و با جدیدترین گوشی‌های خود وارد عرصه رقابت با دیگر شرکت‌ها شوند. حالا، به تازگی خبر از رونمایی شرکت آنر از جدیدترین گوشی خود، X10 شنیده می‌شود.
بیشتر بخوانید: طراحی و مشخصات آنر X10 5G فاش شد
آنر X10، گوشی جدید شرکت آنر قرار است در تاریخ ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی شود، اما به نظر می‌رسد افرادی نتوانستند صبر خود را نگه دارند و تصاویر زنده این گوشی را چند روز قبل از رونمایی از آن در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این تصاویر که به تازگی در حال دست به دست چرخیدن در فضای مجازی هستند، سه رنگ را برای X10 نشان می‌دهند: آبی، نارنجی و مشکی.
انتشار تصاویر آنر X10 قبل از رونمایی
گوشی هوشمند جدید آنر، اینگونه که از تصاویر منتشر شده پیدا است، دارای بدنه‌ای شیشه‌ای است و پنل پشتی آن دارای دوربین سه‌گانه‌ای است که در گوشه بالای سمت چپ آن کار گذاشته شده است. این سه حسگر داخل یک قاب مستطیل شکل همراه با یک فلش LED قرار گرفته‌اند. روی این قاب «Super Night Vision» نوشته شده است که نشان می‌دهد حسگر‌های این دوربین برای تصویربرداری در شب تنظیمات ویژه‌ای دارند و می‌توانند تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کنند.
پایین دوربین‌های آنر X10 علامت هوش مصنوعی (AI) دیده می‌شود و پایین‌تر از قاب مستطیلی آن‌ها یک نوشته وجود دارد که تأیید می‌کند حسگر اصلی این گوشی با فیلتر RYYB تولید شده است. از اخبار پیش‌تر فاش شده، خبر داریم که دوربین سه‌گانه X10 دارای حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی الترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.
انتشار تصاویر آنر X10 قبل از رونمایی
تصاویر زنده منتشر شده از آنر X10 هیچ نمایی از پنل جلویی گوشی را به ما نشان نمی‌دهند، اما با توجه به تصاویر رسمی که از این گوشی منتشر شده، دارای یک نمایشگر بدون ناچ خواهد بود و یک دوربین سلفی بیرون جهنده خواهد داشت که شایعه شده حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد. بر اساس شایعه‌های منتشر شده، آنر X10 یک نمایشگر ۶.۶۳ اینچی از جنس LCD، حافظه رم ۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت روی لبه گوشی و یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است.
انتشار تصاویر آنر X10 قبل از رونمایی
آنر تأیید کرده است که گوشی جدید این شرکت با تراشه پردازنده Kirin 820 و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G تولید می‌شود. انتظار می‌رود شرکت آنر همچنین از یک مدل پرو برای X10 هم رونمایی کند. شایعه شده است مدل پروی این گوشی نمایشگر ۹۰ هرتزی و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی سوپرزوم با قدرت زوم ۵ برابری و شارژر بی‌سیم ۲۰ واتی دارد و بقیه مشخصات آن شبیه مشخصات X10 خواهد بود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 18437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *