800
۰
علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان مطرح کردند؛

مکتب شهید سلیمانی خاری در چشم دشمنان/حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت و پیروی محض از امام و ولایت بود، گفتند: حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود زیرا عزت و سربلندی دوران هشت سال جنگ تحمیلی، سیلیِ محکمی بر صورت دشمنان زد.
مکتب شهید سلیمانی خاری در چشم دشمنان/حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، بايد حماسه شگفت آور هشت سال دفاع مقدس كه ملت ايران توانست با دست خالی و با توكل بر خدا در برابر يک تهاجم گسترده بين المللی بايستد و موفق و پيروز بيرون بيايد، برای نسل جوان كنونی و نسل های آينده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و توانايي های اين ملت، راه گذشتگان را با احساس اميد و عزت ادامه دهند.(مقام معظم رهبری)

در همین راستا شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت، ایثار، فداکاری و پیروی محض از امام و ولایت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است، گفتند: حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود.
 
مکتب شهید سلیمانی خاری در چشم دشمنان جهان است

مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت مینان شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین و برجسته ترین افتخارات ملت ایران که در آن زمان ایران اسلامی، انقلابی نوپا بود دفاع مقدس است که مردم با توکل بر خدا، پشتوانه ولایت فقیه و همدلی که داشتند از کیان این مرز و بوم دفاع کرده و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

 وی بیان کرد: عزت، سربلندی، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی درسی است که رزمندگان اسلام برای ما به ارمغان گذاشتند و امروز باید ما از سیره و روش شهدا، امام راحل، رزمندگان و آزادگان الگو گرفته و نگذاریم دشمن با توطئه هایی که در سر دارد به وحدت و اتحاد ما خدشه وارد کند زیرا دشمنان تاب و توان پیشرفت های ایران اسلامی را که تمام جهان اسلام از آن پیروی می کنند، ندارند.

 رسولی زاده ادامه داد: عزت و سربلندی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، سیلیِ محکمی بر صورت دشمنان زد و امروز این امنیت و آسایش و آرامش را مرهون مجاهدت کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند؛ ما نیز باید با بهره گیری از تفکر بسیجی ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان جهان است، گفت: دفاع مقدس، ایران اسلامی را در تمام عرصه‌ها قوی کرد. صبر، مقاومت، ایستادگی با دستان خالی در مقابل ابرقدرت های جهان که ملت با توکل بر خدا و هدایت های امام راحل پیروزی را به ارمغان آوردند باعث شد تا امروز به این عزت و سربلندی دست یابیم به گونه‌ای که دشمن جرات مقابله با ما را نداشته باشد و تحریم را تنها گزینه روی میز خود بداند، اینها همه برگرفته از تفکر بسیجی و فرهنگ عاشورایی بوده که دشمن را مایوس و نامید کرده است.

حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود

امام جمعه اهل سنت مینان شهرستان سرباز خاطرنشان کرد: توکل بر خدا، اطاعت از امام راحل و امدادهای غیبی رمز موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بود، امروز نیز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و با پیروی از منویات ایشان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام بگذاریم.

 وی افزود: با گذشت چهار دهه از دوران دفاع مقدس این افتخار بزرگ هنوز یک گنجینه واقعی برای ملت ایران است و سایر کشورهای جهان از آن الگو می‌گیرند.

رسولی زاده تصریح کرد: رسالت ما در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همان رسالت حضرت زینب سلام الله علیهم در واقعه کربلا است که امروز باید حقایق جنگ برای نسل جوان بازگو شود تا بدانند انقلاب به آسانی به دست نیامده و دشمن همواره در صدد اختلاف پراکنی است، باید هوشیار، آگاه و با بصیرت در این راه قدم بگذاریم.
 
دفاع مقدس یک گنجینه واقعی است

مولوی اله داد رئیسی، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار ما ادامه داد: دفاع مقدس یک گنجینه واقعی است وظیفه داریم با تداعی خاطرات و بیان حقایق هشت سال جنگ تحمیلی نسل جوان را آشنا کنیم تا آنها با دانستن دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه شهدا و پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشند.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس فرصتی مغتنم است تا دستاوردهای دفاع هشت ساله برای افرادی که آن دوران را درک نکردند بیان شود چرا که دشمن از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند و ما باید در این برهه از زمان با حفظ وحدت و همدلی در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و در راستای کمک به اقتدار نظام و دفاع از باورها و ارزش هایی که برای آن خون هزاران شهید ریخته شده در تمامی صحنه ها حضور داشته باشیم.

رئیسی بیان کرد: دفاع مقدس مظهر ایثار و از خودگذشتگی و پیروی از ولایت فقیه بود که امروز برگ زرین افتخاری به شمار می رود که عزت را به ایران و ایرانی داده است.

وی ادامه داد: امروز امنیت و آرامش کشور را مرهون خون شهدا و امام شهدا و مجاهدت رزمندگان هستیم باید در قبال این نعمت بزرگ به ترویج ارزش ها و بیان خاطرات آن دوران برای نسل جوان بپردازیم.

دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه انگیزه الهی رزمندگان و پیروی از ولی فقیه عامل اصلی در پیروزی دفاع مقدس بود، گفت: مسئولان و مدیران باید امروز از این رشادت‌ها الگو گرفته و با پیروی از فرامین رهبر انقلاب و داشتن تفکر و روحیه بسیجی و جهادی ادامه دهنده این راه باشند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد وهویت ملی و سند افتخار کشور است چرا که با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستادگی و استقامت کرده و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

رئیسی گفت: امروز به برکت مجاهدت آن زمان، هیچ قدرتی توان رویارویی با ایران را ندارد و امنیت و پیشرفت‌هایی که در تمامی عرصه ها داریم در دنیا مثال‌زدنی شده باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از ولایت فقیه پیروی کنیم.

تفکر بسیجی و مکتب شهید سلیمانی حلال مشکلات کشور

مولوی عبداله حسن زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار رزمندگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی است، گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا با بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان، جوانان و نسل جدید را آشنا کرده و بدانند انقلاب به آسانی به دست نیامده و برای دفاع از این مرز و بوم خون های زیادی نثار شده است.

 وی بیان کرد:در هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران با توکل بر خدا و ولایت پذیری خود بر علیه استکبار جهانی پیروز میدان نبرد شدند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن متجاوز ندادند.

حسن زهی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به خودکفایی رسیده و این افتخار و برگ زرینی است که به برکت دفاع مقدس به آن دست یافتیم و فرزندان بسیجی، سپاه و ارتش توانستند مانع نفوذ دشمن به خاک کشور شوند.

وی افزود: توکل بر خدا و تبعیت از رهبری، اتحاد و انسجام عواملی بود که استکبار جهانی را مایوس و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زد که دستاورد آن امروز، عزت و سربلندی برای ایرانیان است.

به گفته امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون، با تفکر بسیجی و مکتب شهید سلیمانی امروز هم می توان مشکلات کشور را حل کرد و همیشه پیروز و سربلند باقی ماند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 20312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *