800
۰
توسط فرمانده قرارگاه شهید سجاد سراوان انجام شد؛

بیانیه دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان با صدور بیانیه ای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی را نشانه عزم و اراده ملت استوار ایران دانست.
بیانیه دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد
به گزارش شستون؛ سردار ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد شهرستان سراوان  در بیانیه ای در آستانه ۲۸ خرداد روز انتخاب ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق انتخاباتی از اقشار مختلف مردم شریف استان سیستان و بلوچستان دعوت کرد تا با عزم و ارداه خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت استوار ایران اسلامی؛هم اکنون که همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.
 
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام وشهدا  است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در  کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»

لذا اینجانب ضمن اعلام حضور فعال تمامی بسیجیان و‌ پاسداران و آحاد ملت شریف استان سیستان و بلوچستان بلاخص شهرستان سراوان بزرگ و حومه دعوت می نمایم باحضور گسترده و پرشورباری دیگر شور و شوق وطن پرستی خود را به دشمنان قسم خورده وطن عزیزمان به نمایش بگذارند.

«فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد شهرستان سراوان»
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 22913
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *