800
۰
مدیران پس از برکناری یا استعفا هرگز بازخواست نمی‌شوند؛

گروسی: مدیران باشگاه مجری اوامر وزارت ورزش‌وجوانان هستند/ استقلال با این روش خصوصی‌سازی بیچاره می‌شود!

ملی‌پوش پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال همواره مطیع و گوش‌به‌فرمان وزارت‌خانه بوده‌اند و نیروهای بله قربان‌گو را وارد باشگاه استقلال کرده‌اند.
گروسی: مدیران باشگاه مجری اوامر وزارت ورزش‌وجوانان هستند/ استقلال با این روش خصوصی‌سازی بیچاره می‌شود!
به گزارش شستون؛ محسن گروسی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران و تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون حواشی اخیر اردوگاه آبی‌ها اظهار داشت: وضعیت استقلال ۸ سال است که همین منوال را سپری می‌کند و هر مدیرعاملی هم که آمده، مقصر را نفر قبلی دانسته. ضعف ورزش ما در این است که مدیران پس از برکناری یا استعفا هرگز حساب‌رسی نمی‌شوند و جواب این ضررهایی را که به باشگاه‌ها و هواداران وارد کرده‌اند، به هیچ نهادی نمی‌دهند.
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: این سیکل و چرخۀ معیوب تا به امروز ادامه داشته که احمد مددی مدعی می‌شود در سایه و سکوت امورات را پیش می‌برد و بدهی‌ها را صاف می‌کند. هیچ حرکت مثبت و روبه‌جلویی از مدیرعامل استقلال ندیده‌ایم و این‌ها باعث بروز مشکلات جدی‌تری شده‌اند. هر موقع تیم نتیجه گرفته، برایش مشکل ساخته‌اند.
 
گروسی دربارۀ انتقادات صریح و بی‌پرده سرمربی آبی‌پوشان از مدیرعامل باشگاه عنوان کرد: فکر می‌کنم با تمام مشکلات و ناملایمتی‌ها، فرهاد مجیدی باید تمرکزش را روی مسائل فنی و آماده‌سازی بازیکنان بگذارد تا در ادامۀ راه جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بیش از این ضربه نخوریم. کادرفنی و بازیکنان به هدف خود توجه کنند؛ گرچه با این تدارکات و کارشکنی‌ها کمی اوضاع سخت شده، چشم خیلی‌ها به استقلال است.
 
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال درخصوص حملۀ فرهاد مجیدی به مهدی علی‌نژاد، معاون توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان اذعان داشت: آقای علی‌نژاد همانی‌ست که به هادی طباطبایی، پیشکسوت آبی‌ها بی‌احترامی کرد. مدیران باشگاه استقلال همواره مطیع و گوش‌به‌فرمان وزارت‌خانه بوده‌اند و نیروهای بله قربان‌گو را وارد باشگاه استقلال کرده‌اند.
 
وی هم‌چنین افزود: با این‌حال اما خصوصی‌سازی به این شکل دوای درد استقلال نیست و استقلال با این پروسه بیچاره خواهد شد! مگر باشگاه اموال کمی دارد که این‌قدر کم قیمت‌گذاری کرده‌اند؟! همیشه می‌خواستند استقلال و پرسپولیس را خصوصی‌سازی کنند اما طی ۲۰ سال اخیر هیچ پیشرفت عملی صورت نگرفته و فقط حرف و حدیث پدید می‌آید.
 
ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان نهایتاً درمورد شرایط تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی مهره‌های بسیار خوبی دارد و حداقل ۴۰ بازیکن سرحال و باکیفیت در این برهۀ زمانی داریم. این تیم باید به جام جهانی ۲۰۲۲ برود و حتی در قطر نتیجه مناسبی هم بگیرد. با این تفاسیر فکر نمی‌کنم تغییر سرمربی در این شرایط تصمیم درستی باشد؛ چرا که کسانی دنبال تغییر دراگان اسکوچیچ هستند که از کنار نام او به مطامع خود رسیدند و الان دنبال مهرۀ دیگری هستند.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 22978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *