800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

نبی مکرم اسلام سه سال در محاصره اقتصادی و اجتماعی بود/ نیروهای انتظامی حافظان امنیت در جامعه هستند

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: حضرت محمد (ص) در شعب ابی طالب سه سال در محاصره اقتصادی و اجتماعی قرار گرفت که باید از این مکاتب درس گرفت.
نبی مکرم اسلام سه سال در محاصره اقتصادی و اجتماعی بود/ نیروهای انتظامی حافظان امنیت در جامعه هستند
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: حدود ۲ سالی است با شیوع ویروس منحوس کرونا راه عتبات و عالیات برای عاشقان امام حسین (ع) بسته و این سعادت از مشتاقان آن حضرت گرفته شده اما امسال با تدابیر دولت عراق و ایران و با رعایت پروتکل های بهداشتی این امکان برای شیفتگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم شد.

وی افزود: سیزدهم مهر ماه مصادف است با ۲۸ صفر، رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام، لذا همانگونه که برای فرزند عزیزش سید شهدا حضرت امام حسین (ع) رخت عزا پوشیدیم و عزاداری کردیم، در پایان ماه صفر باز این حزن و اندوه چندین برابر می‌شود.

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به ۲۳ سال بعثت پیامبر (ص)، گفت: نبی مکرم اسلام حق بزرگی بر گردن تک تک مسلمانان دارد و ما هر چه امروز داریم از حضرت محمد (ص) است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار ادامه داد: اگر ظالمان امام حسین (ع) را در سال ۶۱ هجری محاصره آبی کردند اما نبی مکرم اسلام را در شعب ابی طالب به مدت سه سال محاصره اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .... کردند که باید از مکاتب نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) درس بگیریم.

وی ضمن تبریک ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی، حافظان امنیت در جامعه، خاطر نشان کرد: در آستانه روز روستا و عشایر این ذخایر انقلاب قرار داریم که امید است دولتمردان نسبت به خدمات این قشر ضعیف جامعه که دور از رفاهیات شهری و تولید کننده مایحتاج شهر نشینان هستند ادای دین کنند.

امام جمعه موقت سراوان اذعان کرد: ۳۰ صفر سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) است که ایرانیان این افتخار را دارند که قبر مطهر هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت در مشهد است.

انتهای پیام/
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 23669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *