800
۰
واکنش خداداد عزیزی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا؛

مدیران فوتبال ۱۰ سال سر AFC کلاه گذاشتند و سندسازی کردند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مدیران ایران ۱۰ سال و شاید بیشتر در زمینه حرفه ای شدن فوتبال کم کاری کرده، دروغ گفته و سندسازی کردند، بالاخره هم دست آنها رو شد.
مدیران فوتبال ۱۰ سال سر AFC کلاه گذاشتند و سندسازی کردند
به گزارش شستون؛ خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به حذف سرخابی ها از آسیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خیلی عجیب و غریب نبود و کاملا مشخص بود که حذف می شوند.
غزال تیزپای آسیا بدهی ها و خصوصی سازی را مهم ترین عوامل حذف دو تیم ایرانی دانست و افزود: این موضوع ۱۰۰درصد به بی تدبیری مسئولین باز می گردد، در ۱۰ سال گذشته که فوتبال آسیا و AFC حرفه ای شده است، راستی آزمایی سالیانه را درباره تیم های شرکت کننده در جام باشگاه های آسیا انجام می دهد.
 
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اظهار داشت: مدیران ایران ۱۰ سال و شاید بیشتر در زمینه حرفه ای شدن فوتبال کم کاری کرده، دروغ گفته و سندسازی می کنند، بالاخره دست این مسئولین رو شد، اگر در یک دهه گذشته مدیران ورزشی با AFC صادق بودند نمی توانستیم در بازی های جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم!.
 
خداداد عزیزی با اشاره به اینکه هیچکدام از باشگاه های ایران شرایط یک تیم حرفه ای را ندارند، تصریح کرد: طی ۱۰ سال گذشته سر AFC را کلاه گذاشتیم، سندسازی کردیم و دروغ گفتیم تا صرفا در مسابقات شرکت کنیم، فوتبال ایران در سال های آینده هم همین مشکل را خواهد داشت.
 
وی گفت: باید مدیران تا سال آینده چاله چوله های مد نظر AFC را که به واسطه آن پرسپولیس و استقلال از جام باشگاه های آسیا محروم شده اند مرتفع کنند، موارد سختی نیست و قانون شرکت در مسابقات حرفه ای همین است.
 
عزیزی با اشاره به اینکه نمی توانیم استقلال و پرسپولیس را خصوصی سازی کنیم، افزود: سپاهان، سایپا، پیکان و گل گهر هم خصوصی نیستند، این تیم ها هم زیر نظر وزارت صمت و دولت فعالیت دارند، مطمئن باشید که پرسپولیس و استقلال را هیچ وقت به شخص نمی دهند.
 
وی اظهار داشت: قیمتی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده ۲ هزار میلیارد تومان است، چه کسی این مبلغ را برای پرسپولیس و استقلالی که درآمد ندارند می پردازد، موضوع خصوصی سازی سرخابی ها صرفا حرف و بازی است اما می شود همانند سپاهان، گل گهر، پیکان و فولاد خوزستان به بدنه دولت واگذار شده و از زیر مجموعه وزارت ورزش خارج شوند.
 
خداداد عزیزی تصریح کرد: وزرای ورزش و روسای قبلی فدراسیون فوتبال روابط خاص خود را داشتند و جوابی برای این شرایط ندارند، یکی از عمده ترین مشکلات فوتبال ما این است که مدیران به کسی پاسخگو نیستند و پس از اتمام دوره فعالیت هم حاضر نیستند جواب انتقاد و تحلیل کارشناسان را درباره دوره کاری خود بدهند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 24482
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *