800
۰
مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

صادرات ۲۹ هزار تن کالا از بازارچه های مرزی در ۱۰ روز/۴ هزار تن هندوانه تولیدی سیستان و بلوچستان به کشورهای همسایه صادر شد

مبین علی میر از صادرات ۲۹ هزار تن کالا از طریق بازارچه های مرزی در ۱۰ روز ابتدایی سال جدید خبر داد.
صادرات ۲۹ هزار تن کالا از بازارچه های مرزی در ۱۰ روز/۴ هزار تن هندوانه تولیدی سیستان و بلوچستان به کشورهای همسایه صادر شد
به گزارش شستون؛ مبین علی میر، مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو  با عصرهامون بیان کرد: در ۱۰ روز اول امسال  حدود ۲۹ هزار تن کالا از طریق بازارچه های مرزی استان به بازارهای هدف در کشورهای پاکستان و افغانستان صادر شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این کالاها، حدود ۱۴هزار تن تره بار بوده که از این میزان چهار هزار تن هندوانه محصول باغات جنوب استان از طریق بازارچه های پیشین، ریمدان و میلک به پاکستان و افغانستان صادر شده است.

میر با بیان این که بیشترین میزان صادرات هندوانه از بازارچه مرزی پیشین صورت گرفته است، اضافه کرد: این مهم مایه شادمانی و مسرت کشاورزانی بوده که ماحصل زحمات یک ساله خود را در گرو فروش محصولات می دیدند، افرادی که در بازار داخلی به ثمن بخس و بهای اندک نیز مشتری و خریدار نداشتند.

به گفته وی، نیروها و کارمندان بازارچه های مرزی استان در تمام ایام تعطیلی سال نو جهت ارائه خدمات به مراجعین در محل کار حضور یافتند که حاصل آن لبخند زیبای رضایت کشاورزان زحمت کش استان و همچنین تلاشگران عرصه اقتصادی کشور بوده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 25110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *