800
۰
خبر خوش رئیس شورای شهر سراوان؛

یک دستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری سراوان اختصاص یافت

رئیس شورای شهر سراوان گفت: یک دستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری سراوان اختصاص یافت.
یک دستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری سراوان اختصاص یافت
به گزارش پایگاه خبری شستون، نوزدهم فروردین ماه این پایگاه خبری گزارشی با عنوان «بزرگترین دستگاه خدمات رسان شهری فاقد تجهیزات پیشرفته» منتشر کرد.

در این گزارش سیروس محمدی رئیس آتش نشانی سراوان از نبود تجهیزات پیشرفته جهت اطفاء حریق در پایگاه آتش نشانی شهرستان ابزار گلایه کرده و گفته بود:موجودی آتش نشانی سراوان دو خودرو معیوب است و با همین امکانات باید مناطق اطراف را نیز امداد رسانی کنند که گاهی اوقات نیز از شهرداری محمدی ماشین آتش نشانی اعزام می‌شود.

به گفته وی سراوان دو ایستگاه آتش‌نشانی دارد که ایستگاه شماره ۱ فعلا غیرفعال است و ایستگاه شماره ۲ که در آن مستقر هستند به طور کامل تجهیز نیست، فاقد درب، حیاط و ساختمان مناسب است و از لحاظ امنیتی نیز مشکل دارد.

در همین راستا شیرزاد بزرگ زاده در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر شورای شهر سراوان یک دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرداری سراوان اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به جمعیت بالای شهر و فرسوده بودن خودرو های آتش نشانی، وجود حوادث آتش سوزی و ارائه خدمات در سطح استاندارد به تمام افراد جامعه با تلاش‌های شورای شهر و شهردار و مساعدت استانداری و همچنین ملک فاضلی نماینده حوزه انتخابیه یک دستگاه خودروی آتش نشانی تحویل شهرداری سراوان گردید و همچنین با اختصاص دو دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل شهرداری موافقت شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 26548
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *