800
۰
با هدف زیباسازی سیمای شهری انجام شد؛

طرح ضربتی جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر سراوان

شهرداری سراوان در قالب طرح پاکسازی و زیباسازی سیمای شهری اقدام به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها از سطح معابر شهر کرد.
طرح ضربتی جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر سراوان

به گزارش پایگاه خبری شستون، یکی از مواردی که همواره مورد گلایه شهروندان بوده و موجب به هم ریختگی فضای شهری می‌شود، رها سازی نخاله‌های ساختمانی در معابر سطح شهر است.

دپو نخاله‌های ساختمانی در معابر و رهاسازی آنها در کوچه و خیابان‌ها از جمله معضلاتی است که علاوه بر اینکه سیمای شهری را نازیبا می‌سازد موجب می‌شود که عبور و مرور شهروندان و وسایل نقیله با مشکل مواجه شود.

برخی از شهروندان بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی اقدام به رها کردن پسماندهای ساختمانی در سطح خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌کنند که مشکلاتی را برای دیگر شهروندان به وجود آورده است.

در همین راستا مصطفی خدا رحمی شهردار سراوان از اجرای طرح ضربتی جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از سطح شهر به منظور پاکسازی معابر و زیبا سازی شهری خبر داد.

وی افزود: رها سازی پسماندها و نخاله‌های ساختمانی در معابر آلودگی بصری را به وجود می‌آورد و همچنین برای تردد مشکلاتی را به همراه دارد.

شهردار سراوان خاطر نشان کرد: دپوی زباله‌ها و نخاله‌های مازاد ساختمانی در سطح شهر مشکلات زیست محیطی، تجمع حیوانات موذی و افزایش بار ترافیکی را به دنبال خواهد داشت.

خدارحمی تصریح کرد: جمع آوری نخاله‌ها با هدف بهبود وضعیت سیمای شهری و پاکیزگی سطح شهر از زباله و پسماندهای ساختمانی و سهولت در عبور و مرور شهروندان صورت گرفت.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 26647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *