800
۰
در ادامه رژه حیوانات موذی در بیمارستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان؛

تردد سگ ولگرد در بیمارستان ایرانمهر سراوان!

فیلم منتشر شده از رژه سگ اینبار در بیمارستان ایرانمهر سراوان در سیستان و بلوچستان خبرساز شد.
تردد سگ ولگرد در بیمارستان ایرانمهر سراوان!

به گزارش پایگاه خبری شستون، در خرداد ماه سال جاری کلیپی در فضای مجازی از رژه گربه در یکی از راهروهای بخش داخلی بیمارستان رازی سراوان در شببکه‌های اجتماعی منتشر شد که حیرت شهروندان را به دنبال داشت.

احمد سپاهیان مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان پیرامون فیلم منتشر شده از بیمارستان رازی سراوان گفت: تمامی درب‌های ورودی و خروجی بیمارستان دارای نگهبان است و در همان لحظات اولیه مشاهده گربه در راهرو، حیوان مذکور به بیرون رانده شد.

اما پس از گذشت تقریبا یک ماه اینبار فیلمی از رژه سگ در یکی از راهروهای بیمارستان ایرانمهر سراوان در شبکه‌های اجتماعی خبر ساز شد.


علیرضا پاکباز مسئول روابط عمومی بیمارستان ایرانمهر سراوان به خبرنگار ما گفت: مکانی که از آن فیلم گرفته شده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده مربوط به فضای داخلی ساختمان ایرانمهر نیست.

وی افزود: مکانی که از آن فیلم گرفته شده مربوط به قسمتی از پله اضطراری است که طبق استاندارهای ملی ساختمان فقط برای فرار در مواقع بحران مثل آتش سوزی و زلزله استفاده می‌شود و فاقد درب است به همین دلیل مشاهده چنین مواردی طبیعی و ممکن است شاهد آن باشیم.

مسئول روابط عمومی بیمارستان ایرانمهر سراوان خاطر نشان کرد: برای ورود به ساختمان داخلی به صورت جداگانه برای هر بخش و طبقه، درب‌های مخصوص ضد حریق تعبیه شده که همین موضوع باعث می‌شود این قسمت هیچ ارتباطی با بخش‌های داخلی بیمارستان نداشته باشه و جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای خبر/



 
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 26657
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *