800
۰
در پاسخ به مطالبه مردمی مطرح شد؛

گرمی هوا و معیوب‌شدن بیل بکهو از علل مشکل آب در شهرگشت

ساکنین یکی از کوچه‌های شهرگشت سراوان از قطعی آب در این منطقه ابراز گلایه دارند.
گرمی هوا و معیوب‌شدن بیل بکهو از علل مشکل آب در شهرگشت
به گزارش پایگاه خبری شستون، شهرگشت در 65 کیلومتری سراوان قرار دارد اهالی این شهر با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که آب و برق از مشکلات مهم این شهر به‌حساب می‌رود.

برخی از شهروندان گشتی با ارسال پیام‌های متعدد به خبرنگار ما خواستار پیگیری مشکلات از سوی متولیان امر شدند.

حسین بر یکی از شهروندان گشتی به خبرنگار ما گفت: در محدوده کمربندی روبه روی حوزه علمیه حدود 10 خانوار از داشتن آب لوله‌کشی محروم هستند.

وی افزود: همچنین اهالی این کوچه مشکل برق نیز دارند به‌طوری‌که نیمی از کوچه دارای برق و نیمی دیگر فاقد برق هستند.

این شهروند گشتی خاطرنشان کرد: شورای و شهردار گشت قول همکاری جهت رفع این موضوع را داده‌اند؛ اما تاکنون اقدام عاجلی صورت نگرفته است.

منوچهر حسین بر رئیس شورای شهرگشت دراین‌رابطه به خبرنگار ما گفت: باتوجه‌به گرمی هوا مشکلاتی در خصوص تأمین آب اهالی این محدوده به وجود آمده به‌طوری‌که در روز آب قطع است و فقط شب آب لوله‌کشی وصل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در شب اقدام به تأمین آب مصرفی روزانه می‌کنند، خاطرنشان کرد: اهالی این کوچه درخواست همکاری داشتند که قول همکاری داده شد؛ اما به دلیل معیوب‌شدن بیل بکهو این اقدام به تأخیر افتاد؛ اما در چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس شورای شهرگشت تصریح کرد: این منطقه به دلیل بالابودن و گرمی هوا دچار افت فشار و قطعی آب در روز شده است.

حسین بر اذعان کرد: در خصوص مشکل برق این کوچه، مربوط به اداره برق است که در طرح توسعه شبکه برق انجام می‌شود که طبق آخرین پیگیری صورت‌گرفته تخصیص اعتبار خورده و به مزایده گذاشته می‌شود و به‌محض مشخص‌شدن پیمانکار اقدامات اجرایی آن انجام خواهد شد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 26720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *