800
۰
در جمع دانشجویان مطرح شد

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پدر معنوی دانشگاه/برون رفت از ناهنجاری اجتماعی در سایه انجام فعالیت های فرهنگی

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: اگر انرژی جوان صرفا به بخش آموزش و پژوهش اختصاص داده شود، خسته کننده خواهد بود و فعالیت دانشجو در کانون های مذهبی و فرهنگی دانشگاه او را از بسیاری از انحراف اجتماعی نجات می دهد.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پدر معنوی دانشگاه/برون رفت از ناهنجاری اجتماعی در سایه انجام فعالیت های فرهنگی
به گزارش شستون، جلسه ای با حضور حجت السلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان، حسین جهانتیغ معاون آموزش و جمعی از دانشجویان و اساتید در موزه تاس و کپل روستای دزک شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت السلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با بیان اینکه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان پدر معنوی عمل می کند، گفت: این بخش همیشه سعی می کند یک مرجع پدرانه با رویکرد مذهبی و فرهنگی کمک کار دانشگاه باشد.
وی با بیان اینکه رسالت آموزشی نهاد در زمینه گروه معارفی است و برخی از کتاب های اندیشه و قانون اساسی را در بر می گیرد، تصریح کرد: خط، مشی و نظارت بر کانون های مذهبی زیر نظر نهاد رهبری است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان با بیان اینکه دانشجویان چهار سال از بهترین لحظات عمر خود را در دانشگاه صرف می کنند، تصریح کرد: اگر انرژی جوان صرفا به بخش آموزش و پژوهش اختصاص داده شود، خسته کننده خواهد بود و فعالیت دانشجو در کانون های مذهبی و فرهنگی دانشگاه او را از بسیاری از انحراف اجتماعی نجات می دهد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر یک دانشجو رویکرد فرهنگی نداشته باشد به ناهنجاری های زیادی در جامعه و دانشگاه دچار می شود و مسیر افول را طی خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین میرزایی با بیان اینکه اهل سنت ارادت خوبی در زمینه حفظ قرآن دارد و می توانند با نهاد رهبری همکاری داشته باشد، اذعان داشت: به انجام کارهای فرهنگی بیشتر اهمیت دهیم و از برکات آن در آینده بی بهره نخواهیم بود.
انتهای پیام/1675
 
 
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 9087
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *