800
۰
در جلسه ستاد ساماندهی مراسمات مذهبی مطرح شد

13 آبان ماه نقطه عطف انقلاب اسلامی/کوبیدن ترامپ بر طبل دشمنی با ایران

فرماندار شهرستان سراوان گفت: با روی کار آمدن ترامپ دیوانه، رئیس جمهور جدید آمریکا رفتارهای تحقیر آمیز و توهین آمیز خود را نسبت به ملت ایران تشدید کرده و اخیرا در جلسات خود دائم بر طبل دشمنی با ایران می کوبد.
13 آبان ماه نقطه عطف انقلاب اسلامی/کوبیدن ترامپ بر طبل دشمنی با ایران
به گزارش شستون، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مراسمات مذهبی با حضور درویش نارویی فرماندار، سرهنگ رضا زینلی فرمانده ناجا، حسین علی جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه و جمعی از اعضای ستاد در فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه 13 آبان ماه نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی می باشد و حوادث متعددی در این روز به وقوع پیوسته است، گفت: شالوده اساسی انقلاب اسلامی ما از 13 آبان سال 42 با جنبش ملت ایران شکل گرفت و با تبعید امام راحل شروع شد..
وی با اشاره به اینکه در مسیر انقلاب اسلامی شهادت بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را شاهد بوده ایم که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، افزود: در مقابل ایران سلطه آمریکا قرار دارد که به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است.
فرماندار شهرستان سراوان ادامه داد: با روی کار آمدن ترامپ دیوانه، رئیس جمهور جدید آمریکا رفتارهای تحقیر آمیز و توهین آمیز خود را نسبت به ملت ایران تشدید کرده و اخیرا در جلسات خود دائم بر طبل دشمنی با ایران می کوبد.
وی با بیان اینکه آمریکا قصد دارد با رفتارهای خصمانه خود نقش ایران را در خاورمیانه کمرنگ کند، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هرچه استکبار گستاخی کند، مردم ایران منسجم تر می شوند و تمام جریان های اثر گزار در کشور با انقلاب اسلامی هم سو می شوند.
نارویی با بیان اینکه انسجام و وحدت ملت ایران بار دیگر در 13 آبان ماه به منصه ظهور تکرار خواهد شد، خاطر نشان کرد:  شهرستان سراوان باید فریاد خود را برای حفظ اسلام و قرآن به گوش جهانیان برسانند.
وی در ادامه اذعان داشت: با تمام قوا و تلاش سعی خواهیم کرد که با حضور جوانان و دانش آموزان و با همکاری اداره آموزش و پرورش یک راهپیمایی با شکوهی را در شهرستان سراوان داشته باشیم.
فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه در این شهرستان همه ساله جمعیت انبوهی در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا می کنند، عنوان کرد: مجری توانمندی را در نظر بگیرید، تا بتواند با شعار های ملی خود همه را به وجد بیاورد.
وی در پایان تصریح کرد: طبق سنوات گذشته راهپیمایی در شهرستان سراوان از مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) تا استادیوم ورزشی خواهد بود.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 9213
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *