800
۰
فرماندار سراوان:

پای‌کار انقلاب بودن سراوانی‌ها با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان

فرماندار سراوان گفت: مردم سراوان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که پای‌کار انقلاب هستند.
پای‌کار انقلاب بودن سراوانی‌ها با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان
 سعید تجلیلی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با شستون بیان کرد: شاهد حضور گسترده مردم انقلابی و بصیر و شهیدپرور سراوان در یوم‌الله ۱۳ آبان هستیم تا خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل ابراز و از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کنند.
 
 وی افزود: در مسیر که در حال عزیمت به محل راهپیمایی بودم احساس می‌کردم همه سراوان روانه خیابان امام خمینی (ره) محل اجتماع مردمی برای آغاز راهپیمایی شدند که نشان از این دارد که مردم، پای انقلاب هستند و چون عطف به بحث استکبارستیزی است حضور گسترده داشتند.
 
 فرماندار سراوان ادامه داد: مقام معظم رهبری بارهاوبارها ظلم و جنایت کشورهای استکباری را به جهان اسلام متذکر شدند امروز همان نقطه عطف است و مردم سراوان برای اینکه با مشت‌های گره‌کرده بر دهان استکبار بزنند حضور یافتند.
 
 تجلیلی اذعان کرد: امروز شاهد این هستیم بیش از ۹ هزار آدم از مرد، زن و کودک بی‌دفاع در غزه و فلسطین به دست جنایات ددمنشانه و غیرانسانی اسرائیل به شهادت رسید و بیش از سه هزار کودک در جنایات اسرائیل در خاک و خون غلتیدند که امروز مردم سراوان آمدند تا به مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند که در کنار آنها هستند و از آنها حمایت می‌کنند.
 
 انتهای خبر/
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 26893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *