800
۰
​۴۵ سال عزت و سربلندی؛

تجلی وحدت و اقتدار ملی در زادگاه خورشید ایران

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن هم‌زمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در سراوان برگزار شد.
تجلی وحدت و اقتدار ملی در زادگاه خورشید ایران
به گزارش پایگاه خبری شستون، هم‌زمان با فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مراسم راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم ساعت ۹ صبح از میدان شهدای گمنام مقابل مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب (ع) در سراوان آغاز شد.



گرچه ساعت راهپیمایی در سراوان ۹ صبح اعلام شد؛ اما گروه‌های مردمی، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کسبه و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از ساعت‌ها قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی در میدان شهدای گمنام شهرستان حضور به هم رساندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان، سعید تجلیلی فرماندار، سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، دادستان، رئیس دادگستری و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این مراسم حضور داشتند.

سران طوایف و سالمندان که در سال ۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی را به چشم دیده نیز در جشن ملی و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب در کنار دیگر مردم در این مراسم شرکت کردند.


حضور پرشور دهه نودی‌ها در این مراسم همراه با والدین از جلوه‌های زیبای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراوان بود.

شرکت‌کنندگان پس از پیمودن مسیر خیابان امام خمینی (ره) در مقابل استادیوم ورزشی شهید حسین بر تجمع کردند و مراسم سخنرانی و قرائت قطعنامه انجام شد.



انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 27269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *