800
۰
امام‌جمعه سراوان:

هراس دشمن از عزت و صلابت انقلاب اسلامی ایران

امام‌جمعه سراوان گفت: دشمن از قدرت عزت صلابت مقاومت استقلال ترسیده است و در حال توطئه است که در مناسبات اصلی کمرنگ باشیم تلاش می‌کنند انتخابات پرشور برگزار نشود تا علیه امت استفاده کنند.
هراس دشمن از عزت و صلابت انقلاب اسلامی ایران
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جمع شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراوان، بیان کرد: ایام مبارک پر فضیلت دهه مبارک فجر که ایام‌الله است بالاخص روز مبارک ۲۲ بهمن که یکی از روزهای الهی است بر همه دلدادگان راه خدا و مسیر حق تبریک باد.

وی افزود: در هر روزی که ندای خدا برای احقاق حق و سرکوب ظلم و ازبین‌بردن فساد و مقابله با فاسدان عالم انسانی شبهه نبی و در خط نبی گرامی اسلام بلند شد و نداد داد و آن روز می‌شود ایام‌الله و ایام مبارک دهه فجر و ۲۲ بهمن به این جهت ایام‌الله است که امام راحل این راه را شناخت و این خط را با جان‌ودل پذیرفت.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: خداوند متعال در طول تاریخ به دست انسان‌های شایسته پرچم خود را برافراشته و در انقلاب اسلامی این مسئله با سه عنصر رهبری حضرت امام خمینی (ره)، آموزه‌های اسلام و مردم دین‌دار، خدادوست و خداجو شکل گرفت و ارزش‌های دین خدا توسط این سه عنصر احیا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به اینکه در مسیر انقلاب بسیاری جان خود را فدا کردند و بسیاری در این مسیر در حال تلاش هستند، افزود: هر فرد باید سهم خود را در مسیر بعثت نبی مکرم اسلام (ص) ادا کند؛ زمانی که ندای خدا برای احیای پرچم الهی سر داده می‌شود یک صف طولانی از اشرار و قلدران عالم مقابل آن صف‌آرایی می‌کنند و در مقابل افرادی برای مقابله با توطئه ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: چهل و پنج سال است که در این مسیر مقاومت کردیم، خط‌ها و سنگرها را شکستیم و با تمام عالم فاسد در داخل و خارج به مقابله پرداختیم؛ برخی‌ها گفتند دیگر کار انقلاب تمام است و در این مسیر همه دست‌به‌دست هم دادند؛ اما چون رهبری امام و رهبر فرزانه انقلاب با مقاومت در مسیر و مردم دین‌دار ولایی و خدایی در این مسیر مقاومت کردند نتوانستند موفق شوند و امروز بر قله افتخار هستیم و آمریکایی‌ها قدرت سیلی ما را زیر گوش خود احساس می‌کنند.

امام‌جمعه سراوان اضافه کرد: امروز همه کسانی که در عالم با فرق بال جنایت می‌کردند توسط مردم آگاه و به پا خواسته انقلابی رسوا شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند اختلاف ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در زمین، هوا و دریا جزء قدرت‌های اول دنیا محسوب می‌شود؛ در چند روز اخیر یک ماهواره با ماهواره بر بومی را در مدار ۷۵۰ کیلومتری مدار قرار داریم، ناوهای پیشرفته ما در آب‌های بین‌المللی در مقابل چشم امپراطوری‌های دریا در حال حرکت هستند.

وی بیان کرد: دشمن از قدرت عزت صلابت مقاومت استقلال ترسیده است و در حال توطئه است که در مناسبات اصلی کمرنگ باشیم تلاش می‌کنند انتخابات پرشور برگزار نشود تا علیه امت استفاده کنند از سوی دیگر تلاش دارد بین شیعه و سنی و فارس و بلوچ اختلاف ایجاد کنند؛ اما ملت ایران ملت واحدی است اگر هزاران دشمن با هزاران ابزار فریبنده در میدان باشند باز هم این وحدت قابل انفکاک و جدایی نیست.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: مردم سیستان و بلوچستان به‌ویژه شهرستان سراوان مردمی شایسته، بی‌نظیر، انقلابی، باایمان، شجاع و ایران‌دوست و وطن‌دوست هستند امید داریم بسترساز جهانی اسلام باشیم و در احیای ارزش‌های اسلام پرچم‌داری خود را حفظ کنیم.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 27267
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *