800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

حضور میلیونی در اربعین حسینی خنثی کننده توطئه دشمنان است/ ایجاد رعشه در دشمنان نشان از تزلزل بنیان توطئه گران و قدرت گروه مقاومت دارد

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دستپاچگی و رعشه ای که در رفتار دشمنان مشاهده می شود نمایانگر تزلزل بنیان توطئه گران و قدرت نمایی گروه مقاومت دارد.
حضور میلیونی در اربعین حسینی خنثی کننده توطئه دشمنان است/ ایجاد رعشه در دشمنان نشان از تزلزل بنیان توطئه گران و قدرت گروه مقاومت دارد
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در جمع نمازگزان جمعه گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیاده روی اربعین آقا ابا عبدالله الحسین (ع) زد و گفت: اربعین حسینی، زیارت مرقد امام حسین (ع) و دلدادگی به این وجود نورانی دارای فضیلت های بزرگی است که خداوند متعال به  افرادی که توجه به این دلداگی دارند توجه بسیار زیادی دارد.
وی با بیان اینکه جوانان کشور به مسیر صحیح دست یافته اند، خاطر نشان کرد: شکوه و هیبتی که در اربعین حسینی در عراق و کربلا ایجاد شده است، دشمان را به لرزه انداخته است.


جداسازی دلدادگان از اهل بیت از توطئه های دشمن است
امام جمعه شهرستان سراوان جداسازی  دلدادگان و مردم کشور از اهل بیت(ع) را از توطئه های دشمنان برشمرد که سالها برای تحقق این موضوع در تلاش هستند و اضافه کرد: حضور میلیون ها انسان در این برهه از زمان در شهر کربلا که مرقد مطهر امام حسن (ع) در آن وجود دارد و جلب نظر سراسرعالم به این شهر، خنثی کننده توطئه های دشمن است.
حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: افرادی که افراط را برای ایجاد انشقاق میان ملت ها و خشن جلوه دادن اسلامی که دارای لطافت، طهارت و زیبایی است  طراحی کرده اند به لطف الهی شور و شکوهی که در کربلای حسینی ایجاد شد نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.
وی اضافه کرد: اگر اربعین حسینی در گذشته و در زمان حکومت افرادی که برعلیه این نهضت گام بر می داشتند، ضعیف برگزار می شد، اما خداوند متعال آنچنان آنان را ذلیل کرد که امروزه شاهد خیل عظیمی از جمعیت در راهپیمایی اربعین هستند و امید داریم امروز هم توطئه گران که یک محور عربی، عبری و غربی برای اسلام و کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران که سردمدار این چرخش است طراحی کرده اند، به زانو خواهند افتاد و نابود شوند.


راهپیمایی اربعین حسینی قدرت نمایی میلیون ها انسان دلداده است
امام جمعه شهرستان سراوان پیاده روی اربعین حسینی را فوق تصور برشمرد و ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی که قدرت نمایی میلیون ها  انسان دلداده است روز به روز با افراد بیشتری برگزار می شود و  توطئه افرادی که درصدد جداسازی مسلمانان از اهل بیت هستند خنثی شد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه اظهار داشت: عربستان و دیگر کشورهایی که نوکری آمریکا را می کنند، با ایجاد گروه هایی قصد ایجاد رعب و وحشت میان مسلمانان را داشتند که اراده خداوند و افرادی که در مسیر خدا گام برداشته اند، موجب نابودی و ناامیدی توطئه گران شده است.
وی گفت: پیاده روی اربعین حسینی به توطئه گران فهماند که هر چه توطئه انجام دهند، اراده ملت قوی تر خواهد  شد و با قدرت هر چه بیشتر در میادین حضور دارند.
امام جمعه شهرستان سراوان اذعان داشت: عصبانیت، دستپاچگی، نگرانی و رعشه افتادن در وجود دشمنان که در رفتارهای اخیر آنان مشاهده شده  نمایانگر تزلزل بنیان توطئه گران و نشانگر قدرت نمایی و جبلان گروه مقاومت دارد.


استاندار جدید  برای رفع معضلات استان برنامه ریزی کند
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به انتصاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت:سیستان و بلوچستان به برکت انقلاب اسلامی دارای بسترهای مناسبی است که نیاز به توجه بیشتری دارد که از استاندار جدید انتظار می رود که مرز را فرصت ببیند و برنامه هایی را برای برون رفت از معضلات و مشکلات برنامه ریزی کند.
 وی با اشاره به ظرفیت های طبیعی در سیستان وبلوچستان، افزود: با نگاه همدلی، وحدت و تقریب در مسیر کار فقر و بیکاری و دیگر معضلات رارفع کند و از افرادی که وادادگی و پایبند به بعضی از مسائل نیستند در امور کار استفاده نکند.



انتهای پیام/
 
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 9315
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *