800
۰
مدیر اداره برق سراوان خبر داد

افتتاح 27 پروژه در حوزه برق رسانی سراوان در هفته دولت

مدیر اداره برق شهرستان سراوان از افتتاح 27 پروژه در حوزه برق رسانی این اداره در هفته دولت سال جاری خبر داد.
افتتاح 27 پروژه در حوزه برق رسانی سراوان در هفته دولت
محمد رفیع شجاعی مدیر اداره برق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از افتتاح 27 پروژه در حوزه برق رسانی این اداره در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه ها در قالب توسعه شبکه به منظور تامین برق متقاضیان جدید، رفع افت ولتاژ و برق رسانی به روستا های فاقد برق عملیاتی و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این پروژه های شامل 8 پروژه رفع ولتاژ، 9 پروژه توسعه شبکه برق، 9 پروژه برق رسانی به روستا های فاقد برق و یک پروژه نصب یک دستگاه بوستر به منظور ارتقاء ولتاژ در سطح بخش بم پشت می باشد.
مدیر اداره برق شهرستان سراوان با بیان اینکه حجم عملیاتی این پروژه ها 52 کیلومتر شبکه متوسط، 16/3 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 33 دستگاه ترانس می باشد، تصریح کرد: هزار و 119 خانوار از مزایای این پروژه بهره مند خواهند شد.
وی در پایان ضمن قدر دانی از مساعدت های بی دریغ رخشانی مهر مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان و نارویی فرماندار شهرستان سراوان، اذعان داشت: برای اجرای این پرژه ها بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که از 4 پروژه از محل اعتبارات استانی و 23 پروژه از محل اعتبارات ملی تامین و به بهره برداری رسیده است.
 
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 16
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *