800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

استقامت و اراده لازمه پیروزی و فتح قله‌های پیشرفت است

امام‌جمعه سراوان گفت: با استقامت و اراده می توانیم به قله های پیشرفت دست یابیم که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد بودیم هر کجا استقامت داشتیم قله‌ها را فتح کردیم.
استقامت و اراده لازمه پیروزی و فتح قله‌های پیشرفت است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به دیدار هیئت‌های دانشجویی با مقام معظم رهبری، بیان‌کرد: مهم‌ترین موضوع حفظ ارتباط و اتصال با صراط مستقیم است، ارتباطی که با امام حسین(ع) ایجاد کردیم را باید‌حفظ کنیم و لازمه آن این است که استقامت و اراده را حفظ کنیم.

وی افزود: اگر استقامت کردیم قله ها را فتح خواهیم کرد، در طول انقلاب اسلامی هر کجا استقامت داشتیم قله‌ها را فتح کردیم، در هشت سال دفاع مقدس با استقامت مردم و جوانان بود که قله‌ها را فتح کردیم، در اغتشاشات اخیر با طرح ریزی‌هایی که دشمن برای از بین بردن این نظام الهی انجام داد اما با استقامت مردم و جوانان بود که پیروزی حاصل شد.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه‌داد: در راهپیمایی عظیم حسینی که از نجف تا کربلا بوده حضور پرشور جوانان را شاهد هستیم، این حضور پرشکوه مردم به ویژه جوانان را باید قدر بدانیم. در راه حاکمیت توحید هم باید مستحکم و همراه با ارده باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی خاطرنشان‌کرد: تورم و گرانی نسبت به سابق کاهش پیدا کرده اما کافی نیست آنچه امروز مشکل کشور ما است، مسئله گرانی خصوصا گرانی مواد غذایی است، اقشار ضعیف را تحت فشار قرار داده، در سختی‌ها و بزنگاه‌ها قشر ضعیف و متوسط در میدان هستند، در ناآرامی های اخیر این قشر در سختی به میدان آمدند و مدافع دین، وطن و مدافع استقلال و خون شهیدان شدند. باید اجازه ندهیم فشار و سختی بر زندگی اقشار ضعیف و متوسط حاکم شود.

وی تصریح کرد: از مسئولین شهرستان انتظار داریم در زمینه گرانی نظارت بیشتری صورت گیرد، خصوصا صف‌های طولانی که در پمپ‌های بنزین ایجاد شده، متولیان امر باید فکر اساسی اندیشیده کنند، در شأن مردم انقلابی و مرزدار سراوان نیست که ساعت‌ها در صف باشند، برای چند لیتر بنزین باید خودروها شب در صف باشند تا صبح بتوانند بنزین بزنند، باید مسئولین شهرستان و متولیان برای برچیده شدن صف های طولانی تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

امام‌جمعه موقت سراوان اذعان کرد: رئیس جمهور به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند لذا مسئولین شهرستان نیز باید همتراز با وی برای رفع مشکلات به صورت جهادی و شبانه‌روزی در میدان باشند تا گرفتاری‌های مردم مرتفع شود.

انتهای خبر/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 26735
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *