800
۰
گزارش شستون از فعالیت های کانون فرهنگی اجتماعی بانوان سراوان ؛

بانوان کار آفرین سرمایه اجتماعی در اقتصاد مقاومتی هستند/شروع کلاس های آموزشی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان سراوان

در جامعه اسلامی مهم ترین و کار آمد ترین خدمت به بندگان خدا ،بر آورده نمودن نیاز های اقتصادی و معیشتی افرائ آن جامعه است.
یوسفی
یوسفی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شستون ،نقش بانوان در خانواده و جامعه یکی از ارکان های اساسی بوده است.از آن جایی که نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می دهند، یکی از موضوعات اساسی ارتقا نقش آفرینی زنان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.مادرن با تربیت صحیح فرزندان  ونهادینه کردن فرهنگ استفاده از امکانات پیرامون خود،می توانند چرخه نگاه و حمایت از اقتصاد مقاومتی را در کشور بهینه کنند.
مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و هم چنین ایجاد کار آفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی از شروع  کلاس های آموزشی در این کانون خبر داد و گفت:این کلاس ها در راستای پویا کردن و توانمند ساختن جوانان اعم از زن و مرد در رشته های متنوع صورت گرفته است.
فریده یوسفی آموزش خیاطی،زبان بلوچی ، زبان انگلیسی، گلیم بافی،سوزن دوزی ،خیاطی بلوچی دوزی ،ارگ و پیانو،قلاب بافی، نقاشی روی پارچه،مانتو دوزی،نقاشی روی شیشه و آینه دوزی را از کلاس های آموزشی در کانون فرهنگی اجتماعی بانوان عنوان کرد.
وی آموزش قرآن کریم ، حسابداری علمی و حقوق خانواده را از کلاس های آموزشی رایگان این کانون دانست و ادامه داد: دیگر کلاس هایی که در این دوره در کانون فرهنگی اجتماعی بانوان برگزار می شود، دارای شهریه می باشند.
مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی شهرستان سراوان اظهار داشت :در این دوره سعی شده است با استفاده از اساتید مجرب علاوه بر توانمند ساختن جوانان در راستای اقتصاد مقاومتی ،در برخی از رشته ها جهت ایجاد اشتغال به شرکت کنندگان گواهی نامه معتیر ارائه گردد.
شایان ذکر است ،ثبت نام در این دوره از کلاس های کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شهرستان سراوان از اول خرداد تا پایان خرداد ادامه دارد و از متقاضیان در خواست می شود  جهت هماهنگی و ثبت نام با شماره 09386372929 تماس حاصل نمایند.
                                                                                                      
 
انتهای پیام/
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 1137
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *