800
۰
خانواده ای که سرپناهی ندارد؛

فرزند خانواده نیازمند دیواندره ای: سرپناهی برای زندگی روزمره می خواهیم

آریان با چشمانی اشک بار از مسئولین و متموّلین شهرستان می خواهد سرپناهی در شهر برایشان فراهم کنند تا با برادرش بتوانند دوران کودکی را مانند دیگر هم سن و سالانشان تجربه کنند.
آریان
آریان
 به گزارش شستون، به نقل از سارال خبر،نامش آریان محمدی است کودکی 9 ساله و دانش آموز کلاس سوم ابتدایی است که در همان اوان زندگی فقر را تجربه کرده است و با مادر و برادر کوچکترش آرشام در یک باغ بدون هیچ امکاناتی در 5 کیلومتری شهر دیواندره زندگی میکنند.
5 سال است که صاحب باغ، این مکان را در اختیارشان گذاشته است پدر آریان پیمانکار ورشکسته است و به دلیل بدهی های زیاد در زندان می باشد و خود و مادرش تنهایی بار زندگی را به دوش می کشند و او از همین کودکی بزرگ بودن و سختی کشیدن را تجربه می کند.
گریه هایش اشک هر بیننده ای را در می آورد، قبلا بر و بیایی داشته اند برادرش آرشام در این باغ متولد شده است و به جز آریان همبازی و دوستی ندارد.
در ایام مدرسه باید 5 کیلومتر را طی کند تا به شهر برسد مشکلات زیادی دارند در این مدت که در باغ بوده اند با کمترین امکانات زندگی بخور و نمیری را می گذرانند.
 

آریان با چشمانی اشک بار با گلایه بسیار از وضعیت سخت زندگی از مسئولین و متموّلین شهرستان می خواهد سرپناهی در شهر برایشان فراهم کنند تا با برادرش بتوانند دوران کودکی را مانند دیگر هم سن و سالانشان تجربه کنند.
مادر آریان می گوید نمیدانم امیدی هست که از این همه بدبختی نجات پیدا کنیم؟ و روزی می آید که شاهد شادی و خوشحالی فرزندانم باشم و خانواده ام دوباره همچون گذشته دور هم جمع شویم؟
وی می گوید به خاطر لطف صاحب این باغ که در اختیارمان گذاشته است آواره دشت و خیابان نشده ایم ما هم در جواب لطف ایشان گهگاهی به کار باغ رسیدگی می کنیم تا شاید جبران لطفش را کرده باشیم.

آری در دنیایی با این همه پیشرفت و تکنولوژی، اطرافمان کسانی هستند که با چنین شرایط سختی زندگی می کنند و به نان شب نیز محتاج اند اما مردمان دیار کردستان سخاوتمند هستند و رنج و محنت هم نوعان خود را نمی توانند ببینند.
این خانواده نیازمند ترحم و دلسوزی نیستند اما به لطف مردمانی مهربان و خیّر و حمایت دستگاه‌های حمایتی امید دارند و سقفی امن برای گذران زندگی پر مشقت خود می خواهند.
انتهای پیام/م
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 1793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *