800
۰
با پیگیری های شستون انجام شد؛

احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان مادر سراوان/شهردار سراوان: فرصت های شبانه؛ سرقت اموال عمومی+تصاویر

سرویس بهداشتی عمومی یکی از ضرورت های شهر است که جهت رفاه حال شهروندان و مسافران احداث می شود، اما در برخی موارد تجهیزات آن توسط افراد خاطی مورد سرقت قرار می گیرد.
احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان مادر سراوان/شهردار سراوان: فرصت های شبانه؛ سرقت اموال عمومی+تصاویر
به گزارش شستون؛ با توجه به اینکه شهر سراوان یکی از مناطق گردشگری می باشد و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، جهت رفاه حال مسافران نیاز به مکان و سرویس بهداشتی دارد که به همین منظور با پیگیری پایگاه خبری شستون شهرداری سراوان پروژه ساخت شش سرویس بهداشتی در بوستان مادر این شهرستان را آغاز کرده است.

هاشم دهقانی شهردار سراوان در گفت و گو با شستون در این خصوص اظهار کرد: 6 چشمه سرویس بهداشتی با 90 متر مربع در بوستان مادر که جزء طرح و پروژه های بهسازی کلی این پارک است، در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته چهار سرویس بهداشتی جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در پارک هامین سراوان احداث شده است، بیان داشت: با وجود نگهبان،  سارقین از فرصت های شبانه استفاده کردند و درب، روشنایی و تجهیزات این سرویس ها را به سرقت بردند.

شهردار سراوان با توجه به اینکه در سال جاری منابع مالی کافی برای احداث سرویس بهداشتی دیگری در این شهرستان وجود ندارد، اذعان کرد: سرویس های بهداشتی در پارک وحدت سراوان  هم توسط برخی از افراد تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه جهت اجرای پروژه های بوستان مادر 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، یادآوری کرد: فرهنگ سازی نقش مهمی در حفظ مبلمان شهری دارد و عدم رعایت قوانین صرف هزینه های موجود را بی نتیجه می کند.

دهقانی با بیان اینکه 80 درصد هزینه ها جهت نگهداری مبلمان شهری باید پیش بینی شود که به خودی خود یک ضعف محسوب می شود، توضیح داد: اموال شهرداری اموال مردم است و مردم فرهنگی سراوان در حفظ مبلمان شهری خود تلاش کنند.


انتهایی پیام / م.ش
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 11282
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *