800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان:

تشکیل 21 پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز 97 در سراوان/ تخلف میلیاری یک جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان

رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان گفت: 21 پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز در سراوان تشکیل شد که یک پرونده تخلف مربوط به عرضه سوخت خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و 465 میلیون و 660 هزار ریال بوده است .
تشکیل 21 پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز 97 در سراوان/  تخلف میلیاری یک جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون با اشاره به آغاز طرح نظاراتی ایام نوروز از ابتدای اسفند ماه سال 96، اظهار کرد: همچنان این طرح جهت رفاه حال شهروندان و حمایت از مصرف کنندگان تا پایان فروردین سال97 ادامه دارد.
وی افزود: از ابتدای طرح نظارتی ایام نوروز تا کنون 21 پرونده تخلف در شهرستان سراوان تشکیل شده است.
 رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: از این تعداد تخلف، پنج تخلف مربوط به کالای قاچاق بوده و یک پرونده نیز مربوط به عرضه سوخت خارج از شبکه در یکی از جایگاه های سوخت و فرآورده های نفتی شهرستان به ارزش یک میلیارد و 465 میلیون و 660 هزار ریال بوده است.
طاهری با بیان اینکه عمده تخلفات رخ داده در این ایام در حوزه اصناف در حوزه گران فروشی و عدم درج قیمت کالا بوده است، خاطر نشان کرد: در ایام نوروز از مراکز عرضه میوه و تره بار، مراکز فروش میوه شب عید، مراکز اقامتی، سیاحتی و رفاهی بیشترین بازدید انجام شده است.
وی گفت: علاوه بر بازدید های بازرسان صنعت، معدن و تجارت که به صورت روزانه انجام می شد، حداقل یک بار در هفته گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری،  تعزیرات حکومتی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شده است.


انتهای پیام/ الف.د
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 10864
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *