800
۰

آغاز انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد زاهدان

رئیس دانشگاه آزاد زاهدان از آغاز پذیرش دانشجوی پزشکی در این دانشگاه خبر داد.
آغاز انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد زاهدان
به گزارش شستون؛ سلطانعلی میر در گفتگو با عصرهامون و با بیان اینکه مجوز پذیرش دانشجو در رشته پزشکی زاهدان توسط وزارت بهداشت صادر شده است، بیان کرد: انتخاب رشته این داوطلبان از چهارشنبه ۱۲ دی ماه آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبان گروه علوم تجربی آزمون سراسری ۹۷ که بومی یکی از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان هستند مجاز به انتخاب این رشته محل خواهند بود.

میر با تاکید بر اینکه داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از طریق سامانه آزمون نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، گفت: در صورتی که محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر دوره متوسطه (دبیرستان یا هنرستان) برای داوطلبان نظام قدیم و محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی و دو سال آخر دبیرستان برای داوطلبان نظام جدید در استان باشد، داوطلب بومی آن استان تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی‌که محل اخذ مدرک تحصیلی داوطلبی در یک استان نباشد، استان محل تولد داوطلب به‌عنوان استان بومی وی در نظر گرفته می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد زاهدان همچنین گفت: داوطلبانی که سه سال آخر محل تحصیل را در خارج از کشور گذرانده‌اند، استان محل تولد، استان بومی اینگونه داوطلبان تلقی خواهد شد.

وی در پایان گفت: جشن فارغ التحصیلان اولین گروه از دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه امسال برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 13112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *