800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

لبیک سپاه پاسدار به خواسته میلیونی مردم ایران/ آشیانه ظلم بهم ریخت

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: انتقام سخت خواسته و مطالبه میلیونی مردم ایران بود که سچاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران با بهم ریختن آشیانه ظلم آمریکا به درخواست مردم لبیک گفت.
لبیک سپاه پاسدار به خواسته میلیونی مردم ایران/ آشیانه ظلم بهم ریخت
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در گفت و گو با شستون ضمن قدر قدر دانی از حضور با شکوه و میلیونی مردم ایران از بدو ورود پیکر پاک و مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در اهواز، تهران، مشهد، قم و کرمان، بیان کرد: حضور مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت، نشان از عشق و اراده مردم به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهر تایید و حمایت مردمی از بطن مردم به مسئولین جمهوری اسلامی ایران و سپاه برای دادن پاسخ قاطع و سخت به آمریکا بود.

وی با بیان اینکه انتقام سخت خواستار و مطالبه مردم بود و این مردم بودند که به سپاه مشروعیت دادند تا به دشمن جواب دندان شکنی بدهد، افزود: گرچه شلیک موشک های بالستیکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق که محل استقرار آمریکایی ها پاسخ سختی بود، اما هنوز انتقام های سخت تر دیگری در راه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: قبل از اینکه پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به خاک سپرده شود و در همان ساعت و همان پایگاه که به ایشان حمله شد، سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکنی داد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار تصریح کرد: سپاه از قبل اعلام کرده بود که در زمان و مکان مناسب انتقام خواهد گرفت که این پاسخ به پشتوانه و حضور میلیونی مردم به آمریکایی ها داده شد.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت به آمریکا این پیام را مخابره کرد که آمریکا نه با سپاه قدس بلکه با هشتاد میلیون ایرانی، جبهه مقاومت و مسلمانان طرف است که در واقع سپاه نیز به مطالبه مردمی لبیک گفت.

امام جمعه موقت سراوان اذعان کرد: سپاه به موقع به مطالبه مردمی که خواستار انتقام سخت بودند، با بهم ریختن آشیانه ظلم آمریکا پاسخ داد.

انتهای پیام/ 
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 16797
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *