800
۰
علمای شیعه و سنی سراوان مطرح کردند:

اسرائیل نماد استکبار و فلسطین نماد اصلی مظلوم در منطقه/ رژیم صهیونیستی لانه فساد و جنایت است

علمای شیعه و اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در سایه هم دلی و اتحاد می توان رژِیم جعلی اسرائیل را شکست داد، گفتند: به فضل خداوند متعال اسرائیل از روی کره زمین محو و جشن پیروزی گروه های مقاومت در قدس شریف گرفته خواهد شد.
اسرائیل نماد استکبار و فلسطین نماد اصلی مظلوم در منطقه/ رژیم صهیونیستی لانه فساد و جنایت است
حجت الاسلام و الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: پیشاپیش روز مبارک قدس را که تمام آزادی خواهان، مسلمانان و به خصوص مردم مجاهد، آزاده و مقاوم فلسطین و گروه های مقاوم که در سراسر عالم اسلام برای مقابله با استکبار جهانی و اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف به پاخواستند،به فضل خدا روز به روز مقاوم تر می شوند، گرامی می داریم.

 وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل یکی از رژیم های صفاک خون ریز غارتگر این عصر و زمان است، افزود:استکبار جهانی در طول تاریخ اسلام توطئه ها و خدعه هایی را برای شکستن پرچم پر افتخار اسلام انجام داده است.

 امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: گروه های صهیونیستی ضد اسلام مثل صهیونیسم  علیه آرمان اسلام قدس شریف فعالیت می کنند و مردم مظلوم و مسلمان آن سرزمین را با ظلم و جفا خارج کرده است.

اسرائیل نماینده استکبار جهانی در منطقه 
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه اسرائیل یکی از نماینده های استکبار جهانی در منطقه است، اضافه کرد: آمریکا و هم دستانش برای اینکه بخواهند در منطقه یک نماینده فعال برای چپاول منطقه داشته باشد، این رژیم را در منطقه حساس از جهت جغرافیایی و قداست برای زیر نظر داشتن منطقه و پیاده سازی نیرنگ های خود فعال کردند.

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل از ابتدا تا کنون برای تحقق اهداف سران کفر از هیچ ظلمی از جمله غصب، کودک کشی، مظلوم کشی فرو گذار نکرده است اما به فضل خداوند متعال با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با نگاهی برگرفته از مکتب اهل بیت، کل مباحث و رفتارهای آنها را در هم شکست.

امام جمعه شهرستان سراوان فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایران را مبارزه با استکبار، پشتیبان مظلوم عنوان و اذعان کرد: نماد استکبار اسرائیل در منطقه  و نماد اصلی مظلوم مردم فلسطین هستند که امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: امروز به لطف خداوند متعال نشانه های زوال و استکبار به خصوص اسرائیل دیده می شود و مقاومت مجاهدین در فلسطینن و غزه به قدرتی رسیده اند که نشان از از بین رفتن اسرائیل است.

وی گفت: یقین داریم توطئه اسرائیل در هم می شکند و هم گفتمان بسیار قوی که توسط حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب ایجاد شده باعث می شود اسرائیل از روی کره زمین محو و مقاومت و مجاهدت به زودی در سرزمین مقدس قدس گرد هم جمع شده و جشن نابودی و از بین رفتن اسرائیل را خواهند گرفت.


نابودی اسرائیل در سایه اتحاد و همدلی ملت های مسلمان
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق نیز در گفت و گو با شستون بیان کرد: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل یک رژیم جنایت کار، خونخوار و صفاک است که مدتی مدیدی علیه اسلام چیره شده و یک قطعه از جهان اسلام را تصاحب کرده است.

 وی افزود: می طلبد مسلمین عالم مقابل این رژیم غاصب متحد و منسجم شوند و با کنار گذاشتن اختلافات جزئی مقابل این رژیم جعلی ایستادگی کنند.

 امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با اشاره به اینکه اسرائیل لانه فساد و جنایت است، خاطر نشان کرد: در سایه اتحاد و حمایت همه جانبه مقاومت و مجاهدین رژیم جعلی و صفاک اسرائیل نابود خواهد شد.

مولوی رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود از مردم مظلوم فلسطین، گروه های مقاومت و جنبش حماس که مقابل رژیم اسرائیل قیام کردند، حمایت می کند.

 انتهای پیام/ 
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 18427
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *