800
۰
مشکلات بی پایان جنوب شرق؛

تنها یک شرکت توزیع گاز مایع سهم جمعیت 85 هزار نفری مهرستان است/ کمبود کپسول در نمایندگی های دولتی و وفور آن در بازار آزاد!

ناصر اربابی عضو شورای شهر مهرستان گفت: شهرستان مهرستان بالغ بر 85 هزار نفر جمعیت دارد که یک شرکت توزیع گاز مایع در این شهرستان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.
تنها یک شرکت توزیع گاز مایع سهم جمعیت 85 هزار نفری مهرستان است/ کمبود کپسول در نمایندگی های دولتی و وفور آن در بازار آزاد!
ناصر اربابی عضو شورای شهر مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به جمعیت 85 هزار نفری مهرستان، بیان کرد: در این شهر یک نمایندگی فروش سیلندر گاز مایع وجود دارد که پاسخگوی نیاز شهروندان مهرستانی نیست.
 
 وی با توجه به اینکه گاها مشاهده شده که هر 45 روز یک بار گاز وارد شهرستان می شود، ادامه داد: زمانی که گاز مایع وارد شهرستان می شود، سکوی نمایندگی فروش بسیار شلوغ، طولانی و پر ازدحام می شود.
 
عضو شورای شهر مهرستان اضافه کرد: تأمین دیر هنگام گاز مایع در مهرستان منجر به ایجاد بازار سیاه شده است که هر کپسول با قیمت 40 تا 50 هزار تومان به فروش می رسد.
 
اربابی با بیان اینکه شرکت توزیع گاز مایع در شهرستان مهرستان به صورت روزانه گاز توزیع نمی کند، خاطر نشان کرد: برخی ها با لابی گری با تهیه کپسول گاز به تعداد بالا، در بازار آزاد با قیمت های گزاف به فروش می رساند که این مستلزم نظارت دستگاه های نظارتی را جهت جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و دلالان کپسول گاز است.
 
وی گفت: با تدبیر فرماندار شهرستان، دریافت سیلندر گاز سهمیه بندی و با کد ملی انجام می شود اما با توجه به اینکه گاز مایع با تأخیر وارد شهرستان می شود مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
 
عضو شورای شهر مهرستان با بیان اینکه عامه مردم در تنگنا قرار گرفته اند، تصریح کرد: یک شرکت توزیع گاز مایع پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و زمانی که گاز وارد شهرستان می شود شاهد تشکیل صف های بسیار طولانی هستیم لذا می طلبد تدابیر لازم در خصوص راه اندازی چند شرکت گاز مایع دیگر جهت مرتفع ساختن دغدغه مردم اتخاذ شود.
 
در همین راستا خبرنگارما جهت پیگیری این موضوع و اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از تخلفات انجام شده و نظارت های انجام شده با رضوانی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهرستان تماس گرفت که وی پاسخگوی تلفن خود نبود.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 20239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *