800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه/ تلاش شبانه روزی مرزبانان در حراست از مرزها ستودنی است

سعید تجلیلی گفت: تلاش شبانه روزی و دلسوزانه نیروهای انتظامی در شهر برای برقراری نظم و امنیت و مرزبانان در مرز برای حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران ستودنی است.
نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه/ تلاش شبانه روزی مرزبانان در حراست از مرزها ستودنی است
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت یکی از ابتدایی ترین وظایف هر حاکمیت به شمار می رود، بیان کرد: نیروهای انتظامی در شهر و نیروهای مرزبانی که در مناطق مرزی خدمت رسانی می کنند حافظ جان، امنیت و ناموس جامعه محسوب می شوند که شبانه روزی در حال مراقبت هستند.

وی افزود: نیروهای انتظامی در سطح شهر تلاش می کنند که امنیت شهروندان تامین و در برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه به صورت قاطع و قانونی عمل می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین نیروهای مرزبانانی به صورت شبانه روزی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری می کنند.

تجلیلی اضافه کرد: نقش ارزشمند نیروهای انتظامی و مرزبانی در امنیت و آرامش جامعه ستودنی است و آرامش حاکم در جامعه را مدیون فداکاری و تلاش های شبانه روزی این نیروهای خدوم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: گروهک های معاند و قاچاقچیان برای ضربه زدن به امنیت کشور در مرزها در حال فعالیت هستند که حضور نیروهای جان بر کف مرزبانی در مرزها برای جلوگیری و مقابله با اشرار و معاندین بسیار موثر بوده و اگر امروز با خیال آسوده سر بر بالین می گذاریم و شب را در آرامش سپری می کنیم حال هوشیاری، بیداری و فداکاری نیروهای مرزبانی در مرز است.

فرماندار سراوان اذعان کرد: از سوی دیگر نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز در سطح شهر و نقاط مختلف به همراه نیروهای انتظامی در حال خدمت رسانی و برقراری نظم و امنیت هستند.

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 23721
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *